Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toen was het weer heel rustig kwa nieuws

Helaas. waarom blijft het toch altijd zo vaag rondom gta. ze kunnen toch wel gewoon zeggen waar ze mee bezig zijn. ik weet zeker dat er een nieuwe gta komt binnen 1,5 / 2 jaar/ Hopelijk dit jaar. je weet het nooit met ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Sterker, er zijn een hoop game developers die al aankondigingen doen wanneer de eerste letter nog uit de pen, en op het papier moet komen.

Rockstar Games heeft bij de ontwikkeling en release van Grand Theft Auto IV ook al zo mysterieus gedaan. Geen idee waarom, maar ze doen het. Misschien komt het omdat men op dit moment bang is dat de fans andere games van TakeTwo zoals Mafia II, Red Dead Redemption en LANoire zouden laten liggen wanneer we zouden weten dat er eind 2011 een nieuwe GTA aan zit te komen.. Ik moet toegeven dat het bij mij wel zo werkt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Neuh, ook als ze vandaag zouden zeggen dat op 30 mei a.s. de volgende GTA uit zal komen, dan nog koop ik op de 20e LA noire, gewoon omdat me dat een superspel lijkt. En dan heb ik vervolgens tien dagen om die te spelen... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu de geruchten over de opvolger van de Wii langzaam beginnen in te dalen is het tijd voor wat extra olie op het vuur. Er duiken nu namelijk geruchten op over een toenadering van Nintendo tot Rockstar. Zoals Jurjen al aangaf in zijn blog moet Nintendo haar relatie met de third parties herstellen. Als dit gerucht klopt is er maar een mogelijkheid: GTA V en de opvolger van de Wii worden komende E3 aangekondigd.

Het wordt pas echt gekkenhuis als GTA V de launch titel voor de Wii 2 zou zijn. Laat hem dan maar eens liggen.

Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf ben ik niet dol op Nitendo, alels blijft maar 2D :bonk: .

Verder als ik de WII (2) ga kopen zijn er maar 3 spellen die ik leuk vind en 4 met de GTA.

Daarom hoop ik ook dat die op de PS3 komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...