Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Volgens een insider is dit "de waarheid":

Vice City and Europe. Europe will be a mix of London/France/Paris.

EDIT: Bleek ook een troll. :(

Parijs lijkt me niet echt de plaats voor een GTA.

London zal wel kunnen.

Maar GTA Europe zou goed Amsterdam kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens een insider is dit "de waarheid":

Vice City and Europe. Europe will be a mix of London/France/Paris.

EDIT: Bleek ook een troll. :(

Parijs lijkt me niet echt de plaats voor een GTA.

London zal wel kunnen.

Maar GTA Europe zou goed Amsterdam kunnen zijn.

Helaas een hoax. :(

GIVE ME GTA VICE !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou heel graag weer een GTA willen zien die de sfeer uit GTA Vice City weer oppakt en beter uitwerkt. Weer die mooie blauwe zee en die felle zon waar je nauwelijks tegen in kan kijken. Die sfeer mis ik toch echt wel een beetje, het was een sfeer die je niet in IV zag en dat paste er ook zeker niet in. Toch wil ik liever geen San Andreas GTA meer (tenminste nu niet) want dit was een gewoon te grote wereld ik kon mij zelf niet echt in die wereld vinden aangezien het zo enorm groot was. Ook vond ik in San Andreas de sfeer een beetje te zijn misplaatst, je gaat van Los Santos naar San Fierro en daar naar op weg kwam je gewoon zoveel verschillen qua sfeer tegen dat het mij gewoon niet kon pakken in die game. Je gaat dus van een Gangster stad naar het grote bos en eenmaal daaruit kom je in een stad terecht die heel erg anders is. Ga je dan weer naar het Noord-Oosten toe dan kom je eerst door een woestijn om dan in een Gokstad te komen. Dit beviel mij gewoon niet (dit is wel mijn mening dus aub dit niet bekritiseren)Ik weet dat ik nu heel vaak het woord "sfeer" heb gebruikt en dat is niet altijd leuk om te lezen maar het is wel een heel belangrijk element dat een game goed kan maken en als er weer een Vice City komt wil ik dat ook zeker weer terug zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Meh ik had ook wel wat ideetjes voor een nieuwe GTA in Vice City maar wel wat meer GTA IV achtig..

Klopt alleen dan wil ik het wel zien als een realistische GTA zoals IV is.

Link to comment
Delen op andere websites

Meh ik had ook wel wat ideetjes voor een nieuwe GTA in Vice City maar wel wat meer GTA IV achtig..

Klopt alleen dan wil ik het wel zien als een realistische GTA zoals IV is.

Dat wordt het wel.

Vond de graphics wel het minpunt aan Vice City, veel te licht.

Link to comment
Delen op andere websites

Parijs lijkt me niet echt de plaats voor een GTA.

Hier ben ik het niet mee eens. Parijs is een prima stad voor een grote sandbox-game. Het heeft zoveel bekende gebouwen die in een game terug kunnen komen: Nachtelijke inbraken in het Louvre, een gevecht van man tot man op het bovenste terras van de Eiffeltoren, speedbootachtervolgingen op de Seine of scheuren over de brede boulevards.

Ik weet niet of je "The Saboteur" kent? Een spel dat zich dus in Parijs afspeelt en redelijk met GTA vergeleken kan worden (qua manier van spelen dus hè).

Link to comment
Delen op andere websites

Parijs lijkt me niet echt de plaats voor een GTA.

Hier ben ik het niet mee eens. Parijs is een prima stad voor een grote sandbox-game. Het heeft zoveel bekende gebouwen die in een game terug kunnen komen: Nachtelijke inbraken in het Louvre, een gevecht van man tot man op het bovenste terras van de Eiffeltoren, speedbootachtervolgingen op de Seine of scheuren over de brede boulevards.

Ik weet niet of je "The Saboteur" kent? Een spel dat zich dus in Parijs afspeelt en redelijk met GTA vergeleken kan worden (qua manier van spelen dus hè).

Hier ben ik het totaal niet mee eens, de speelwijze van "The Saboteur" is misschien wel redelijk vergelijkend maar toch past GTA niet in Parijs. De game moet dan als eerst in het Frans om het realistisch te maken en je hebt er bijvoorbeeld niet de "Maffia" of "Gangster" stijl die je in Engeland of de VS hebt. Daar zie ik dus nog steeds het liefst de GTA games zich afspelen. De sfeer in Parijs past er gewoon niet in.

Wel onthouden dit is mijn mening hé, ik kan niet zeggen hoe het gaat worden en wat het precies word.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat dat er wordt verwacht dat Rockstar een nieuw spel zal onthullen. Agent is natuurlijk niet geheel nieuw in dat opzicht, omdat al bekend is waar het over zal gaan. Maar we zullen zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het zo bekijkt zou het ook Max Payne 3 kunnen zijn ;) Bij "reveal" denk ik toch aan het bekend maken van iets geheel nieuws, en dus niet aan iets waarvan we al weten dat het gaat komen. Maar goed, nog twee maandjes wachten en dan weten we waar het over gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

* ...Nee, het wordt geen PS3-only, verdomme, dat mag gewoon niet... *

Het mag van mij alles zijn, behalve een volgende GTA aangekondigd door Sony. Dat zou de game namelijk PS3 only maken... :puh:

Het zou me ook niet verbazen als Agent het antwoord is van Rockstar Games op het gezeik van Sony om weer een PS3 Only game te kunnen krijgen van Rockstar Games. De verkoop van die console is zo ontzettend geboost destijds door de III-era die eerst PS3 only was... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...