Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

Inside Gamer heeft het zelfs over de eerste helft van de vorige eeuw..

Het V logo komt van een 5 dollar biljet dat gedrukt werd tussen 1899-1964 (zou ik zelf minder vinden denk)

En ze hebben het ook over meerdere hoofdrolspelers (heeft TBoGT en TLaD en GTAIV ook.. kan wel vet zijn)

Bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/grandtheftautovwerktitel/nieuws/39113/Logo-GTA-V-gebaseerd-op-antiek-biljet-van-vijf-dollar.html

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Zou R* gewoon niet een soort nieuwe GTA III maken aangezien laatst toch dat 10-jarige bestaan was?

edit: of het is gewoon in Las Vegas, want als ik het goed heb zit er een texture van een dollarbiljet in de V.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Afwachten dan maar wat we allemaal in die trailer zien 2 november. Want ik hoor geruchten dat V misschien ver in het verleden afspeeld door die Five Dollar. Ik hoop eigenlijk dat het gewoon een gta wordt in onze tijd. Maarja, ik ga nu al niet klagen want het zijn maar geruchten. En ik koop gta V sowieso als het uitkomt. Ik hoop alleen niet echt op een L.A Noire achtige gta. Afwachten maar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me verder ook wel af wanneer GTA V dan wordt gelanceerd. Zal dat dan in 2012 nog zijn, want dan gok ik eind 2012 tijdens de feestdagen of wordt het dan pas in 2013 gelanceerd. We zullen zien. Ik hoop zelf zo snel mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we vooral hopen dat ze niet dezelfde fout maken zoals bij GTA IV, door veel te vroeg footage te releasen en dan oneindig de game gaan uitstellen.


EDIT

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

Inside Gamer heeft het zelfs over de eerste helft van de vorige eeuw..

Het V logo komt van een 5 dollar biljet dat gedrukt werd tussen 1899-1964 (zou ik zelf minder vinden denk)

En ze hebben het ook over meerdere hoofdrolspelers (heeft TBoGT en TLaD en GTAIV ook.. kan wel vet zijn)

Bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/grandtheftautovwerktitel/nieuws/39113/Logo-GTA-V-gebaseerd-op-antiek-biljet-van-vijf-dollar.html

Toegevoegd aan het overzicht. Als met meerdere hoofdrolspelers iets vergelijkbaars bedoeld wordt zoals in IV, waarbij je d.m.v. DLC met nog twee protagonisten in dezelfde stad een verhaal kan spelen, ben ik helemaal vóór! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Vond Maffia II toch enigszins een geslaagde game, veel mensen verwachte een free-roaming game met GTA elementen, wat het dus totaal niet is. Ik heb me prima vermaakt met het verhaal.

Ik geloof zelf niet dat GTA: V zich afspeelt in de eerste helft van de vorige eeuw, dat heeft Rockstar al met Red Dead Redemtion geflikt. Het is gewoon wachten op de eerste trailer, nu kunnen we alleen maar oneindig speculeren. Nogmaals, ben erg benieuwd naar de eerste beelden!

Link to comment
Delen op andere websites

Nu hoop ik wel dat gta gewoon in het hedendaags zal gaan afspelen. want ik zit niet op een soort gelijk iets te wachten dan een maffia 2 variant. gta moet lekker zichzelf blijven. en daarnaast ik heb niets met het vorige eeuw. dus ik hoop echt dat het een soort van san andreas is met meer mogelijkheden NA de missies. zoals banken beroven snachts inbreken of moorden.

Dus ik hoop echt dat het hedendaags is. anders zou het best een teleurstelling zijn. maargoed nu wachten op de eerste trailer.

Link to comment
Delen op andere websites

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

Weer iets wat ver weg vaagjes wijst op Las Vegas. In de source van de aankondiging is de naam "Bishop Ohara" gevonden. Hierop googlen geeft heel veel religieuze treffers, maar een daarvan is een rol uit de film Sister Act (Whoopy Goldberg, 1992) welke zich afspeelde in Las Vegas. Althans, volgens een gtaforums.com user.

Bron: PacketOVerload_x64bit

[table=header]EDIT[/table]Toegevoegd aan overzicht

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...