Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Die opsomming is nu inderdaad wel zéér specifiek, iets té specifiek :puh:

Zou wel spijtig zijn, ik had liever terug ne neger gehad :D Zonder Afrikaanse of Amerikaanse protagonist zal er weinig Hip-Hop zijn :-(

Maarja, nog één dag en we weten waarschijnlijk al antwoord op alle simpele vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

Een gebruiker op 4chan heeft een aantal geruchten gevonden over GTA V.

(...)

>>> Door Jacky-2007: Let op: Er zitten erg specifieke details in de hieronder gelinkte bronnen, die hier uit het lijstje zijn weggelaten. Puur vanwege de 1% kans dat er waarheid in zit. Klik dus niet op de links tenzij je het risico wil lopen de verhaallijn inhoudelijk gespoiled te willen krijgen.<<<

Gisteravond ben ik nog even op internet gaan spitten naar wat dit nieuws doet bij andere websites. Bijna iedere website zet er, net als ik, wel erg grote vraagtekens bij. Tenslotte is het lijstje niets meer dan een forumpost van een forumlid die zich uitgeeft als Rockstar ontwikkelaar, maar de bron is op geen enkele manier te controleren.

Om deze reden heb ik je gevonden info wel opgenomen, maar dan niet bij het geruchten-overzicht, maar bij het roddels-overzicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Die opsomming is nu inderdaad wel zéér specifiek, iets té specifiek :puh:

Zou wel spijtig zijn, ik had liever terug ne neger gehad :D Zonder Afrikaanse of Amerikaanse protagonist zal er weinig Hip-Hop zijn :-(

Maarja, nog één dag en we weten waarschijnlijk al antwoord op alle simpele vragen.

Ik denk als je een Spaans personage bent dat je dan in latino-achtige sferen komt

en die hebben ook zeker hip-hop. Al hoop ik ook gewoon weer op een neger die in south-central leeft

Link to comment
Delen op andere websites

www.facebook.com/gary.forman1

Dit vond ik ook. Is een medewerker van Rockstar en hij zegt iets over de release date.

GTA V Expected Release Date: 05/09/2012

Kijk, dat is heel goed nieuws! Maar waarom zou hij dit al nu al bekend maken?

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan niet wachten tot morgen, ik heb zo lang naar deze game uitgekeken.

ik zit stiekem te hopen op licend cars, aangezien ze MC LA ook hebben gemaakt na GTA IV is er een kans dat er in GTA V licend cars zitten.

zou wel vet zijn, hoef je niet steeds uit te vinden in welke auto je rijdt, al zie ik persoonlijk gauw genoeg wel merk en type het is.

een grotere map als in GTA IV lijkt me ook erg vet en een variatie van gebieden, niet zoals in GTA IV alleen maar stad, maar ook villa wijken, suburbs, downtown en kleine dorpjes erom heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dit zien icon_mrgreen.gif

http://www.psonly.nl...263/GTA_V_in_LA,_meerdere_speelbare_characters?/

GTA V in LA, meerdere speelbare characters?

Gerucht | 26 oktober 2011 - Als donderslag bij heldere hemel werd gisteren Grand Theft Auto V plotseling aangekondigd door Rockstar. De geruchtenmolen draait op volle toeren en een anonieme bron heeft tegen Kotaku gezegd dat Los Angeles de setting is en dat er meerdere speelbare personages zijn.

LA

Kotaku zegt dat de beweringen van een bron komen die dicht bij de game staat. Los Angeles was eerder de setting voor GTA: San Andreas, onder de naam Los Santos. Dit gerucht is niet nieuw, want eerder dit jaar werd Hollywood al als mogelijke setting genoemd.

Meerdere personages

Kotaku meldt ook dat de game wellicht meerdere speelbare personages krijgt, ook deze informatie komt van anonieme bronnen. Tevens is ook dit gerucht niet helemaal nieuw. Voor audities van wat volgens de geruchten om GTA V ging, onder de codenaam Rush, was er sprake van 5 hoofdpersonages. Twee geruchten die al een tijd bekend waren maar nu dus ook door, een naar eigen zeggen, betrouwbare bron zijn bevestigd.

__________________________________________________________________________________________________________

http://www.gamecentr...hoofdpersonages

Gisteren is Grand Theft Auto V officieel aangekondigd door Rockstar, en de eerste geruchten over de game stromen nu al binnen.

De website Kotaku laat weten dat een anonieme bron ze heeft gemeld dat GTA V zich in Los Angeles afspeelt. Daarnaast meldt de bron dat de game meer dan één speelbaar personage bevat, alhoewel het niet duidelijk is of de speler er één van moet kiezen of dat er tijdens het spelen gewisseld zal worden tussen de personages.

Woensdag 2 november zal de eerste trailer van Grand Theft Auto V verschijnen, wellicht samen met meer informatie over de game.

__________________________________________________________________________________________________________

http://www.playstationpure.be/blog/item/7858/Geruchten-over-de-inhoud-van-GTA-V-zwellen-aan

Nu GTA V aangekondigd is en we volop aftellen naar de eerste trailer op 2 november wordt er her en der druk gespeculeerd over de inhoud van Rockstars nieuwste paradepaardje. Waar en wanneer zal de game zich afspelen? Wie wordt het hoofdpersonage? Alle geruchten op een rijtje.Een goedgeplaatste bron zou aan de website Kotaku gemeld hebben dat Grand Theft Auto V zich in Los Angeles zal afspelen. Rockstar heeft in ieder geval tonnen ervaring met die stad. Zo maakte de ontwikkelaar niet alleen Los Santos in GTA: San Andreas, maar was de stad ook terug te vinden in Midnight Club en werkte het mee aan Team Bondi's L.A. Noire.

Verschillende bronnen beweren ook dat er in GTA V verschillende speelbare personages zouden zijn. In GTA IV kon je al na verloop van tijd met verschillende personages (Niko Bellic, Johnny Klebitz en Luis Lopez) spelen, als je de DLC in huis haalde tenminste. Ook in de PSP-versies van GTA III en GTA: Vice City werden nieuwe personages in dezelfde omgeving geïntroduceerd.

Een leuk weetje, waar we wellicht niet te veel moeten achter zoeken, is dan weer dat de 'V' in het GTA V-logo afkomstig is van een oud vijf dollar-biljet. Het briefje is volgens kenners afkomstig uit 1899 en toont een foto van de Chief Running Antelope. GTA V in 1899 of gewoon met een Native American in de hoofdrol? Alle antwoorden volgen hopelijk op 2 november.

>>> Door Jacky-2007: Reeds bekend allemaal. Gelieve in het vervolg een mod-tag te laten staan! Deze mag je niet uit je berichten verwijderen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dit zien

Ik citeer "Was reeds bekend in het geruchten overzicht van Het grote GTA V topic. (Zie gerucht nummer 11)

Gelieve eerst even de regels te lezen voordat je verdergaat met posten in het GTA V forum. Topic gesloten. "

Dus het staat al tussen de geruchten, en toch post je het bericht hier opnieuw ? Postboost of je kan niet lezen. :sigaar:

Edit @ hieronder. Ik iriteer mezelf aan mensen die niet lezen, om het moderatortje uit te hangen was niet mn bedoeling.

Bewerkt: door Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...