Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Ach hij moest wel een beetje, zogoed als iedereen vindt trolls over GTA V hatelijk...

Maar ja, nu moeten we hier tenminste niet meer over discussiëren en beland die map tenminste niet meer voor de 18e keer in alle topics hier :3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor nu is er gewoon niets meer uit de trailer te halen. en moeten we wachten op trailer nummer 2.

Het lijkt me ook nog sterk dat er iets bruikbaars uitgehaald zou worden. In tussentijd zullen er gewoon steeds meer geruchten rondgaan en zogezegde leaks komen. Tot trailer 2 klaarheid schept (hopelijk toch).

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand een idee wanneer we trailer 2 mogen verwachten?

Vond trailer 1 wel ok, maar ben niet achterover gevallen.

We hebben er toch leuk over kunnen discussiëren tot nu.

Ik zou niet weten wanneer er een volgende komt, het is mijn eerste keer dat ik een release van dichtbij volg, van GTA en van elke game tout court.

Ik zou zeggen: januari?

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand een idee wanneer we trailer 2 mogen verwachten?

Vond trailer 1 wel ok, maar ben niet achterover gevallen.

We hebben er toch leuk over kunnen discussiëren tot nu.

Ik zou niet weten wanneer er een volgende komt, het is mijn eerste keer dat ik een release van dichtbij volg, van GTA en van elke game tout court.

Ik zou zeggen: januari?

Ik meende ergens te hebben gelezen dat er voor de kerst nog twee trailers uitkomen, maar dit waren geruchten. Dus of dit waar is is te betwijfelen, maar het zou wel mooi zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

[table=header]|Inhoudelijke game details gelekt

Gevonden door|PhoenixShard

Toelichting|Een gebruiker op 4chan heeft een aantal geruchten gevonden over GTA V. Sommige geruchten kunnen wel wat voor je spoilen! Het zijn niet alle geruchten maar de belangrijkste op een rij:

  • De hoofdrolspeler is Spaans
  • De game speelt zich af in San Andreas in 2012. Het einde van de wereld volgens de Mayas wordt dan ook flink in de zeik genomen.
  • De game begint in Los Santos in een vijandelijk gebied genaamd Varrios Los Aztecas, waar je bent beroofd en in elkaar getrapt door revaliserende bendes.
  • Geld speelt een hele grote rol in GTA V.
  • Multiplayer zit er weer in met nieuwe gamemodes, inclusief co-op story mode. 32 man online op de consoles en 64 op de PC. De PC krijgt ook dedicated servers.
  • De game krijgt dezelfde gebieden als GTA: SA, maar dan nog groter en veel gedetailleerder.
  • Gang turf war is terug en iedere bende heeft zo z'n eigen graffiti logo.
  • Het geld heb je vooral door een grote drugsdeal. De drugs komt via boot aan in San Andreas en zal meerdere malen terugkomen in het verhaal van GTA V.
  • De game speelt zich af na GTA IV
  • Car modding is terug.
  • Er zijn 9 radiostations met weer van alle soorten muziek.
  • Bij een wanted-level van 6 sterren komen de militairen weer tevoorschijn. Ze heten alleen nu de National Guard.
  • Het cover systeem is flink veranderd en verbeterd.
  • Je krijgt verschillende keuzes in het verhaal, die invloed hebben op de game. Er zijn 4 verschillende eindes, waarvan er twee goed, en twee slecht zijn.
  • Meer vriendinnen.
  • Parachutes zijn weer van de partij.
  • Fun cheats kunnen ook weer gebruikt worden.

Bron:|Klik & Klik[/table]

Sommige dingen daarvan zijn wel al uitgekomen, zoals dat het in SA afspeelt, hopelijk is de rest ook waar.

Klinkt interessant, of niet dan? Neem deze informatie echter wel met een korreltje zout, aangezien er niks is bevestigd. De anonieme bron liet nog wel weten dat de trailer van deze week 1 minuut en 4 seconde gaat duren en vooral de stad laat zien. Mocht hij daar gelijk in krijgen, klinkt dit allemaal een stuk aannemelijker.

Als het bovenstaande wat ik net gequoted heb klopt, dan krijgen deze roddels wel enige geloofwaardigheid..;)

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd.<<<

Iedereen kan zo'n bs berichtje posten op 4chan. De trailer duurde 1:25, van San Andreas 1:05. De protagonist lijkt niet Spaans, en gangs lijken al helemaal niet terug te komen. Aangezien Rockstar juist altijd nieuwe vlakken wil belichten en ze denk ik niet terug gaan naar de gang cultuur van LA maar juist de betere kant.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik had dit in het TrailerPersonageTopic gepost maar VWO-er wees me erop dat het daar niet thuis hoorde en... toen keek ik hier in de beginpost en zag ik dit gerucht er nog niet staan:



geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

Dit stond in een nieuwsbericht wat een half jaar geleden verscheen. Het gaat om een vacature waarin om stemacteurs gevraagd wordt. In de beginpost staan al geruchten over vacatures, maar deze niet. Het lijkt me een betrouwbare bron (zo lijkt geschiedenis-examen wel joh) omdat ze het over Hollywood hebben, ver voor de trailer uitkwam.

Er staan 5 personages beschreven waarvoor ze bij Take 2 op dat moment stemacteurs zochten. Één hiervan is James Pedeaston, zoals je kunt zien. Die verscheen ook in GTA IV, op een website, als een kindermishandelaar uit Maleisië.

Bron:

Casting-GTA.png

Link to comment
Delen op andere websites

Was al wel bekend, zie de uitgebreide versie hiervan in gerucht nummer tien. (bron ook even bekijken)

Wauw die bron is behoorlijk uitgebreid, nooit gezien. =O

Maar eh... er staat niets over James Pedeaston en zo in die bron, of zit ik nou heel blind te kijken? Die verwijzing naar James Pedeaston uit GTA IV was eigenlijk het meest interessante uit mijn gerucht. =)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond trouwens nog wel een leuk filmpje.

Ze hebben de trailer van GTA V zo goed mogelijk proberen na te maken in Minecraft. Vind het er wel grappig uit zien, sommige dingen zien er best wel goed uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik lachtte me kapot om de Minecraft versie... Veel moeite ingestoken, maar de schaal is soms nogal... verandert :7

Haha echt he, I lol'd bij waar je in de echte trailer die rode auto ziet en als hij dat dak inklapt. Moet je die auto in de Mincraft-versie zien :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...