Tomato Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2012 Juist, we will see.. Ik had nog niet door dat die olli zo in elkaar zat, ik zag net die dag een paar van zijn filmpjes, dus ik dacht dat julli dat ook wel interessant zouden vinden.. Nou, laten we maar gewoon wachten. Ik hoop nog steeds op een release vóór 2013.. Wie weet in oktober? Het is niet dat ik zeker ben dat hij enkel voor veel views ga, maar de inhoud van de meeste van zijn filmjes is niet meer dan het steeds herkauwen van geruchten die we al lang kennen of die totaal geen steek meer houden ( vooral omdat mensen al zo lang moeten wachten op nieuwe informatie) Daarnaast wordt er wel bijna elke dag een nieuw filmpje gepost op youtube met zogezegde inside info over GTA V. Ik krijg elke dag een mailbox vol met nieuwe filmpjes met GTA V of 5 in de titel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talliman Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2012 Ik weet niet zeker of deze screens hier al bekend zijn, maar ze komen uit pax payne 3. EN wat is er precies de bedoeling van? Leuk, die screenshots. Maar, wat wil je er nou mee zeggen? Heeft dit überhaupt iets met GTA V te maken? Dit forum is echt dood, heb niet eens zin om het uit te leggen. Jammer hoor! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2012 Dit forum is echt dood, heb niet eens zin om het uit te leggen. Jammer hoor! @Tomato: op de afbeeldingen kun je bvb een Schafter zien, afbeelding NYC (LC), John op zijn paard in RDR rechts; vooral op de onderste logo-afbeelding zijn veel verwijzingen te vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2012 Het forum is inderdaad weer stil aan het worden. maar dat komt ook omdat rockstar ons weer eens te lang laat wachten. dus waarover moet je het op een gegeven moment nog hebben ? We wachten op nieuwe informatie. hopelijk op de E3 ? Dat wachten duurt inderdaad lang. maar kennelijk is het even niet anders. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2012 De E3 is al gepasseerd, he Wat ik onlangs dacht toen ze bekendmaakten dat het volgende Max Payne album zou verschijnen op dinsdag de 12e, was dat er nog een zou volgen. Die zou pas volgende maand uitkomen. Ik begin stilaan te vrezen dat ze nog een maandje wachten, al denk ik niet dat ze het langer gaan rekken dan juli. Wel, ik geloof dat als ze nu met informatie komen, dat alleen een negatieve invloed op mijn studies zou hebben, dat zou ik ook niet willen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomato Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 Dit forum is echt dood, heb niet eens zin om het uit te leggen. Jammer hoor! @Tomato: op de afbeeldingen kun je bvb een Schafter zien, afbeelding NYC (LC), John op zijn paard in RDR rechts; vooral op de onderste logo-afbeelding zijn veel verwijzingen te vinden wrm zouden er verwijzingen gemaakt worden naar Liberty City als gta V naar Los Santos gaat? Wrs een verdwaalde file of gebruiken ze gwn enkele prentjes in MP3 en de rest staat er nog gwn bij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 (bewerkt) We moeten gewoon wachten! Bewerkt: 15 juni 2012 door Sammie_GTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2012 wrm zouden er verwijzingen gemaakt worden naar Liberty City als gta V naar Los Santos gaat? Wrs een verdwaalde file of gebruiken ze gwn enkele prentjes in MP3 en de rest staat er nog gwn bij. Rockstar steekt nu éénmaal in al zijn games altijd verwijzingen naar hun andere games, het vliegtuig op de poster (Shamal) kan trouwens nog uit GTA V komen (of er in zitten, hoe je het wilt bekijken) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Poepchineesje Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2012 GTA V is waarschijnlijk nog niet af. Dit heb ik gevonden op de site van R* North: Career Opportunities [featured] Physics Programmer [featured] Character Animator [featured] IT Systems Engineer [featured] VFX Programmer Core Engine Programmer Information Systems Developer Lead VFX Artist C# Programmer: Audio Department Games Analyst Web Developer Mission Scripter Environment Artists AI Programmer Waarschijnlijk beroepen voor GTA V Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2012 Als al die jobs echt nog ingevuld moeten worden voor GTA V, dan duurt het nog een paar jaar voor het af is. Dat lijkt me raar, want ze hebben al een trailer gepost. Die vacatures willen niets zeggen, de meeste bedrijven zijn constant op zoek naar vernieuwing en goede mensen. Ik geloof trouwens dat die vacatures al tijden lang open staan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Poepchineesje Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2012 Dan mogen ze wel eens nieuwe mensen voor de site aannemen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2012 Dat heeft geen zin, als fans leggen we 'm toch iedere keer plat door 'm te overspoelen met bezoeken en tig keer de video's te embedden. Ik geloof ook niet dat deze jobs zijn voor GTA V. Misschien eerder voor Agent? Tenslotte is dat de enige aangekondigde game waar we al heel lang niets meer over hebben vernomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2012 We moeten gewoon wachten! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2012 (bewerkt) Gta 5 14 september??? Bewerkt: 17 juni 2012 door GreyFox-Smurf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2012 Misschien, ik hoop het in ieder geval! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts