Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Ik ben het lange wachten meer dan zat aan het worden. Rockstar moet nu duidelijk eens met trailer nummer 2 komen. Momenteel steken ze de gek aan met alle gta fans. eerst zouden ze op gamescom verschijnen nu schijnt het toch niet te gebeuren. Rockstar moet eens niet zo vaag doen. waarom niet even nieuw materiaal uitbrengen ? waarom niet even minstens ongeveer de release datum bevestigen 2012 /2013 ik bedoel ook al maak je dit soort dingen bekend. verkopen doet gta toch wel. je kan ook te lang wachten met iets nieuws uit te brengen. ben niet de enige die nu wel eens meer wil zien /weten

Maargoed meer dan afwachten zit er niet in kennelijk. dan maar bezig houden met andere games. ik zie wel wanneer er weer wat nieuws onder de horizon komt.

PFFF...

Als hun geen trailer gaan maken hebben ze meer tijd om GTA V te maken waardoor we eerder kunnen spelen.

Een paar screenshots zouden wel leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hier wat grotere screens (dezelfde als hierboven):

newswire_1342100464.jpg

newswire_1342100433.jpg

Maar het werd wel tijd dat ze ermee aankwamen :D. Ziet er wel naar uit dat de release nog niet voor meteen zou zijn, want ze zouden 'binnenkort' met nieuwe screens komen, en met een nieuwe trailer als ze er klaar voor zijn. Ach ja, beter iets dan niets :D.

En ga nu maar zeker weer naar GTA5Videos kijken lol, want zij zullen nu wss weer ieder detail eruit halen xD.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt het enigste wat mij van de superspannende etape in de Tour kon wegslaan. Wat vinden de klagers een paar berichten hierboven hiervan?

Mooie screens trouwens. Ik heb nog meer zin om in Los Santos rond te lopen. En kijk eens op die eerste screen hoe reusachtig die stad is.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel dat de screens een prettige sfeer uitstralen.. Ik krijg hier een beetje dat Vice City gevoel bij ook al weet ik dat het zich in Los Santos afspeelt...

Bewerkt: door Dwayne Forge
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie screens :)

Zit ook zeker een goed sfeertje in.

Wat vinden jullie trouwens van de lucht/ blauw gemixed met zonsopgang?

Wat ik wel zonde vindt is dat er geen weinig sun haze effect is :(

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Aaaaaaah, prachtig. Precies wat ik nodig had. Mijn vakantie kan nu al niet meer stuk :puh:

Btw., bevestiging vliegtuigen?

“Hey guys hope everything is good over there in Rockstar. Just a question referring to GTA 4, the game was brilliant and I really enjoyed and still do, but what disappointed me was the lack of planes and jets... Can you tell me why you didn't include them, I'm sure you have a very valid reason?” – via Mouthoff

The city was simply too small for effective and enjoyable flying. It was the first time we made a high definition open world, and it was a massive amount of work to make something on that scale – we simply could not make an environment big enough for planes to work properly. Fear not, they are returning in what is our biggest open world game to date.

Ookal waren ze al in de trailer, dit is toch wel een bevestiging :puh:

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...