Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Morgen duidelijkheid over releasedatum GTA V?

"Morgen houdt Take-Two een zogenaamde investor call, waarin het bedrijf (potentiële) investeerders zal proberen warm te maken voor het eerste kwartaal van 2013. Op zich geen merkwaardige gebeurtenis, maar misschien geeft Take-Two dan wel prijs wanneer het langverwachte Grand Theft Auto V in de winkelrekken belandt. Om 22:30 start de investor call."

Bron: http://www.playstationpure.be/blog/item/10548/Morgen-duidelijkheid-over-releasedatum-GTA-V

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi hoor. Wachten we nu al 8 maanden na de trailer, krijgen we twee domme screentjes en dan net als ik weg ben zou de releasedatum worden gezegd.

Al geloof ik er echt niets van dat ze hem nu al zouden vrijgeven. Het zou wel kunnen dat ze gewoon niets zeggen over GTA V

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou echt van speculaties en meningen van andere mensen over gta, net zoals deze filmpjes van gta5videos. yep.gif

Kom zeiken over wat hij heeft te zeggen, het is gewoon eigen mening.

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

wathefuck ik begrijp het niet :?

Dat Epsilon gedoe zat ook al in San Andreas (2004) en daar is deze website ook van. Nu is deze site ineens 8 jaar later geupdate met een Twitter account. Waarom zouden ze dit doen? Ik denk om de promotie van GTAV te starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is helaas definitief dat GTA V niet vóór maart 2013 verschijnt nope.gif

Bron

Altijd leuk die game websites die er niets van begrijpen. Het fiscaal jaar van Take Two zit nogal ingewikkeld in elkaar.

Dit betekend dat het fiscaal jaar 2013 bij Take Two Games (en dochter Rockstar Games) van 1 april 2012 t/m 31 maart 2013 loopt. Zoals ik eerder al aangaf is de verwachte nettowinst over fiscaal jaar 2013 maar liefst $1800 miljoen voor Take Two wat enkel te verklaren is als Grand Theft Auto V voor 31 maart 2013 uitkomt.

Dit betekend dat Grand Theft Auto V nog steeds ergens tussen herfst 2012 en 31 maart 2013 gaat uitkomen. Waarbij maart 2013 niet echt waarschijnlijk is aangezien je niet zo veel spellen in zo weinig dagen kan verkopen.

Voor de cijfermensen onder ons zie: http://ir.take2games.com/phoenix.zhtml?c=86428&p=irol-newsArticle&ID=1720531&highlight=

Wat betreft de Epsilon website was deze ook al in 2004 ten tijde van GTA San Andreas online. Het enige wat is toegevoegd is een Twitter. Aangezien de parodieën steeds is meerdere GTA's terug komen is het dus niet zo raar dat Epsilon Program maar ook dingen zoals Sprunk zijn terug te zien in GTA5.

Link to comment
Delen op andere websites

Onderstaande info kwam ik tegen op een website vandaag:

Steeds blijven er geruchten opduiken, spreken analisten hun oordeel uit en wordt er gespeculeerd over GTA V, al haar features en vooral de releasedatum. Van Rockstar zelf horen we echter vrij weinig. Toch kwam er vandaag wat nieuws naar boven wat betreft voice-actors die eerder al in Rockstar games zaten als hosts voor de velen radiostations.

Via de Duitse website Gamesaktuell kregen wij lucht van dit nieuws. Volgens hun analyse zou het goed kunnen dat GTA V niet zo ver meer van de officiële releasedatum af zit als wij zouden denken.

De twee voice-actors, wie voor nu nog even zonder naam zitten, zouden via een interview op Sirius XM Sattelite Radio aangegeven hebben weer in de Rockstar studio’s te zitten voor opname. Over welke game het ging werd niet gezegd, maar de redacteurs van Gamesaktuell hebben de namen getraceerd naar bestaande voice-actors voor de radiostations uit GTA IV. Bij GTA IV was één van de laatste opnames die voor de radiostations. Als Rockstar hetzelfde patroon aanhoudt zou het nieuws inderdaad wel eens kunnen kloppen.

Wij proberen ondertussen ook zelf de namen te achterhalen en als we er meer over weten geven we dit bericht een update.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...