Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Denken jullie dat GTA toch naar Gamescom gaat komen?

"De projectmanager van Gamescom, genaamd Tim Endres, verklaarde: "Rockstar Games is not scheduled and has never been scheduled to exhibit at Gamescom 2012.” Daarnaast liet Endres CVG weten dat de inmiddels verwijderde GTA-beelden en het verdachte LinkedIn-profiel een vergissing waren en verontschuldigd zich voor de veroorzaakte verwarring."

BRONNEN:

http://www.computerandvideogames.com/359109/gta-5-will-not-be-shown-at-gamescom/

http://www.9lives.be/games/grand-theft-auto-v/nieuws/gta-v-krijgen-we-niet-op-gamescom-te-zien

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt (Bronvermelding?), maar we zouden rond deze periode iets nieuws moeten weten over GTA V. Joriz heeft in deze post nog aangegeven dat de verwachte nettowinst over fiscaal jaar 2013 maar liefst $1800 miljoen is voor Take-Two Interactive, wat enkel te verklaren is als GTA V voor 31 maart 2013 uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt (Bronvermelding?), maar we zouden rond deze periode iets nieuws moeten weten over GTA V. Joriz heeft in deze post nog aangegeven dat de verwachte nettowinst over fiscaal jaar 2013 maar liefst $1800 miljoen is voor Take-Two Interactive, wat enkel te verklaren is als GTA V voor 31 maart 2013 uitkomt.

Als het een reactie naar mij was, bronnen zijn aangevuld.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Gamekings hebben ze wel een betrouwbare bron die bij Rockstar (Breda) werkt, dus misschien weten die al meer.

Dat is waar maar ik denk dat Boris het sarcastisch bedoelt.

(dat zeggen de reacties toch: "Lol nice! Boris met zijn Half-Life 3 en GTA V hahaha goeie troll xD Nu nog wachten op sukkels die het geloven xD")

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt (Bronvermelding?), maar we zouden rond deze periode iets nieuws moeten weten over GTA V. Joriz heeft in deze post nog aangegeven dat de verwachte nettowinst over fiscaal jaar 2013 maar liefst $1800 miljoen is voor Take-Two Interactive, wat enkel te verklaren is als GTA V voor 31 maart 2013 uitkomt.

Als het een reactie naar mij was, bronnen zijn aangevuld.

Jup, mijn bericht was inderdaad naar jou toe. Daarnaast moet nog blijken of het bericht van CVG betrouwbaar is, aangezien de rest van de gaming-websites het bericht hebben overgenomen.

We zullen het zien op de gamescom 2012. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt (Bronvermelding?), maar we zouden rond deze periode iets nieuws moeten weten over GTA V. Joriz heeft in deze post nog aangegeven dat de verwachte nettowinst over fiscaal jaar 2013 maar liefst $1800 miljoen is voor Take-Two Interactive, wat enkel te verklaren is als GTA V voor 31 maart 2013 uitkomt.

Als het een reactie naar mij was, bronnen zijn aangevuld.

Jup, mijn bericht was inderdaad naar jou toe. Daarnaast moet nog blijken of het bericht van CVG betrouwbaar is, aangezien de rest van de gaming-websites het bericht hebben overgenomen.

We zullen het zien op de gamescom 2012. :)

Stiekem hoop ik dat ze fout zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Gamekings hebben ze wel een betrouwbare bron die bij Rockstar (Breda) werkt, dus misschien weten die al meer.

Dat is waar maar ik denk dat Boris het sarcastisch bedoelt.

(dat zeggen de reacties toch: "Lol nice! Boris met zijn Half-Life 3 en GTA V hahaha goeie troll xD Nu nog wachten op sukkels die het geloven xD")

Dat is schijnbaar ook maar een reactie van een gast die er niks vanaf weet, ik vind het alleen raar dat Boris alles schijnbaar al weet (wat het ongeloofwaardig maakt).

Link to comment
Delen op andere websites

Zou geweldig zijn als de game dit jaar toch nog komt. maar het kan beter iets langer duren dat de bugs er uit gehaald worden. dan zo de game de winkel in te sturen,

Nog even geduld hebben dus. maar als dit waar is. zie ik hem wel 2012 komen. of ik ben de enige

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Gamekings hebben ze wel een betrouwbare bron die bij Rockstar (Breda) werkt, dus misschien weten die al meer.

Die hebben wij ook, daarom weet Joriz het nieuws altijd uit eerste hand. ^_^

Is dat niet omdat dit een officiële fan site is?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...