Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Weet niet of onderstaand al bekent was:

Goed nieuws voor zij die schrik hadden dat de wereld in Grand Theft Auto V misschien wat klein zou zijn. Rockstar heeft namelijk bevestigd dat GTA V de grootste open-wereld zal zijn die ze ooit hebben gemaakt voor een game.

Er was bij enkele gamers wat schrik ontstaan nadat Rockstar Games bekend had gemaakt dat enkel Los Santos in de game zou zitten en niet ook Las Venturas en San Fierro, zoals eerder gedacht werd. Ook hebben ze nogmaals ook bevestigd dat opnieuw vliegtuigen aanwezig zullen zijn in de game omdat de map dus zeker groot genoeg zal zijn. In GTA IV was dit namelijk niet mogelijk omdat toen de map daar niet groot genoeg voor was.

GTA V wordt dus groter dan GTA: San Andreas, als je daarover nadenkt zou je haast duizelig worden. (bron: http://www.psx-sense.nl/91719/rockstar-gta-v-onze-grootste-open-wereld-game-die-ooit-hebben-gemaakt/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet niet of onderstaand al bekent was:

Goed nieuws voor zij die schrik hadden dat de wereld in Grand Theft Auto V misschien wat klein zou zijn. Rockstar heeft namelijk bevestigd dat GTA V de grootste open-wereld zal zijn die ze ooit hebben gemaakt voor een game.

Er was bij enkele gamers wat schrik ontstaan nadat Rockstar Games bekend had gemaakt dat enkel Los Santos in de game zou zitten en niet ook Las Venturas en San Fierro, zoals eerder gedacht werd. Ook hebben ze nogmaals ook bevestigd dat opnieuw vliegtuigen aanwezig zullen zijn in de game omdat de map dus zeker groot genoeg zal zijn. In GTA IV was dit namelijk niet mogelijk omdat toen de map daar niet groot genoeg voor was.

GTA V wordt dus groter dan GTA: San Andreas, als je daarover nadenkt zou je haast duizelig worden. (bron: http://www.psx-sense.nl/91719/rockstar-gta-v-onze-grootste-open-wereld-game-die-ooit-hebben-gemaakt/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter)

Was al een tijdje bekend dat dit hun grootste game zou worden. Dus het leek me al logisch dat de open wereld ook het grootst zou worden.

Afgelopen woensdag was het zo ver: de GTA V-trailer werd door Rockstar online gezet. De week voor 2 november werden Social Media en websites overladen met berichten en speculaties rondom de nieuwste Grand Theft Auto. Als we sommige voorspellingen serieus hadden genomen, dan zouden we nu allemaal aan het wachten zijn op GTA Utrecht, met in de hoofdrol zanger Rinus.

Zo leuk gaat het niet worden, maar Rockstar heeft officieel bevestigd dat GTA V zal plaatsvinden in Los Santos en het omringende platteland, de heuvels en zoals we in de trailer al duidelijk konden zien; het strand. Als we Rockstar mogen geloven, en dat doen we graag, zal GTA V de meest ambitieuze en daarmee ook grootste game worden die de ontwikkelaar tot op heden gemaakt heeft.

Rockstar zal voor deze nieuwste GTA alles uit de kast halen en de beleving van een open speelwereld, de verhaallijn, de missies en de online multiplayer naar een hoger level tillen. Bron: www.gameplaynation.nl

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar Vancouver (Ontwikkelaar Max Payne 3) heeft haar deuren gesloten. Dan is er dus de mogelijkheid dat ze klaar zijn met Max Payne 3 (DLC, updates, etc.). Rockstar heeft gezegd dat ze meer info zouden gaan geven als ze helemaal klaar waren met Max Payne 3, dus gaat de info ook steeds sneller achter elkaar opvolgen. Een tweede trailer is ook bevestigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens projectmanager Tim Endres zal Rockstar niet aanwezig zijn op gamescom 2012. Sterker nog, de footage van GTA V die we te zien kregen in het promotiefilmpje van Europa's grootste gamebeurs zou 'foutief' in de montage opgenomen zijn. Inmiddels heeft de trailer een update gekregen waarbij alle verwijzingen naar Rockstars nieuwste weggefilterd werden.

Projectmanager Tim Endres excuseert zich voor de verwarring. Volgens de communicatiemanager van de beurs, Franko Fischer, heeft gamescom echter voldoende verrassingen en wereldpremières voor ons in petto. 'Hoewel GTA V niet op de show aanwezig zal zijn, denk ik dat we weer met de meest spectaculaire aankondigingen voor de dag zullen komen', aldus Fischer. Gamescom zal op 16 augustus door het grote publiek bezocht kunnen worden.

Bron: http://www.playstationpure.be/blog/item/10471/GTA-V-op-gamescom-12-was-ijdele-hoop

Link to comment
Delen op andere websites

'Oeps, we hebben per ongeluk een deeltje van de trailer van GTA V, de meest verwachtte game van 2013, in onze trailer gestopt. Het eindresultaat hebben we niet bekeken en tijdens de montage hebben we er onbewust over gekeken.'

:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Inderdaad dit was puur om media te doen. zoiets plaats je niet in je trailer en vervolgens ja sorry was een fout hebben we niet gezien. wat voor mensen prutsen die trailers wel niet in elkaar. niet de snuggersten daar dan,

Maargoed het is weer zoals verwacht stil.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de hoofddirector van de trailer van GamesCom hebben ze zelf de fout gemaakt om die twee GTA V-stukjes toe te voegen. Rockstar zou er geen invloed op hebben gehad.

Toch is het mooie publicatie voor Rockstar Games :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat GTA ook niet echt extra publiciteit nodig heeft.

Als ik eerlijk moet zijn: ik had ook nog nooit echt van Gamescom gehoord. Ik denk dat E3 net iets bekender is (voor mij dan toch). Dus geloof ik dat het in dit geval toch echt Gamescom was die publiciteit nodig had.

Misschien dachten ze dat ze niet konden achterblijven voor de E3, waar ze ook GTA V in hun trailer hadden gestoken.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...