Jump to content

Het grote GTA V topic!

Jacky-2007

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

161

• Phoenyxar

101

• Jacky-2007

71

• Davedavy

49

Top Posters In This Topic

Posted Images

De meeste geruchten zeggen 15 Oktober.

Hier trouwens nog iets : iemand deed een suggestie naar Rockstar Support voor betere telefoons met onderandere dat je hem op Stil kan zetten, hij kreeg als antwoord terug dat de ''build model'' al klaar is, zal hiermee de wereld bedoeld worden, of de wereld met alles erop en eraan, missies etc. bedoeld worden?

Hier nog een screenshot :

gtavo.png

Delen op andere websites

Ik zie FireBug, dus kan net zo goed gefaket zijn. Ik denk trouwens dat die datum van 14-09 ook wel weer vergezocht is, hoewel het aantal hints in Max Payne tot nog toe vrij intrigerend is.

Delen op andere websites

En er is weer iets in Max Payne 3 gevonden, een verwijzing naar GamesCon?

Op een kalender in Max Payne 3 staat om 15 Augustus een rood cirkeltje, 15 Augustus is ook de dag dat GamesCon van start gaat en 2k Games is daarbij aanwezig.

Mischien hebben we dan meer nieuws over GTA V?

bron :

Delen op andere websites

Ik zie FireBug, dus kan net zo goed gefaket zijn. Ik denk trouwens dat die datum van 14-09 ook wel weer vergezocht is, hoewel het aantal hints in Max Payne tot nog toe vrij intrigerend is.

die foto is iig niet nep want als je het over de kwaliteit hebt, ik heb hem vergroot met paint en die cirkeltjes eromheen gezet.

Delen op andere websites

Foto is niet nep, iemand van GTA5Videos heeft de ticket zelf gezien, je kan als je de ticket code hebt de ticket online op de Rockstar site bekijken.

Delen op andere websites

Tja, dat lijkt me wel logisch, zolang de communicatielijnen van Rockstar dood blijven...

Alles is nu al gezegd, opnieuw gezegd, ontleed, weerlegd, bevestigd en weer opnieuw al die dingen. Het zou een wonder zijn als nu nog iemand iets zinnig uit de trailer haalt. Daarnaast blijven de creatieve zielen die valse geruchten de wereld insturen, de laatste dagen ook stil. Geen geruchten --> geen discussies

Delen op andere websites

Er is wel een gerucht dat 2 weken geleden op gtaforums.com een tweede trailer stond met daarin de releasedatum, alleen is de website nu offline gehaald en komt er op de 27e een nieuwe trailer uit officieel.

Maarja geruchten hé.

Delen op andere websites

Dat las ik twee weken geleden ook al. Moderators beweren dat de server gewoon overbelast was.

Maar we kunnen alleen maar wachten... Kan eigenlijk niet geloven dat de 1e trailer al ruim een half jaar geleden op het web is gekomen. Toen dacht ik nog (over dat 2405): 'Mei is nog veel te ver weg. Kan het niet wat sneller?' En nu zijn we mei al ruim gepasseerd, en stevenen we af op de zomervakantie... (En sommige mensen hebben natuurlijk al vakantie, ik moet nog een weekje)

Delen op andere websites

Inderdaad, het duurt allemaal veel te lang. We wachten inmiddels al een half jaar op verse informatie. Ik durf te wedden dat wanneer een nieuwe trailer verschijnt, het hele forum ontploft.

Bewerkt: door GameStream
Delen op andere websites

Er is wel een gerucht dat 2 weken geleden op gtaforums.com een tweede trailer stond met daarin de releasedatum, alleen is de website nu offline gehaald en komt er op de 27e een nieuwe trailer uit officieel.

Maarja geruchten hé.

Dus dat is aanstaande woensdag 27 juni? Nou, dat zou natuurlijk fantastisch zijn, alleen verwacht je dan wel een vooraankondiging. Dus zeg maar: woensdag de trailer, maandag (morgen)de aankondiging... Nou ja, ik geloof eigenlijk nergens meer in. 0_0

Delen op andere websites

Hmm, ik begin steeds meer halfweg juli te geloven (ja ik schuif mijn voorspellingen altijd een maand verder ;p). De reden deze keer is omdat het 3e deel van het album van Max Payne nog moet uitgegeven worden én er nog een paar game sessies zijn voor PS3, X-box en PC. Daarna zal het wat rustiger zijn en geloof ik dat we meer info krijgen, want de eerste DLC van MP3 komt pas deze herfst (dacht ik toch).

Dus amuseer je met het EK voetbal, daarna metee met de Tour de France en voor je het weet krijg je informatie :)

Delen op andere websites

Ik vond op Youtube dit filmpje:

Dit is de trailer van GTA V.Ze hebben de trailer helemaal uitgepluist.

Zo zien we de volgende punten;

• waarschijndelijk komt de minigame golf erin.

• Je ziet en hond,zouden dieren en rol spelen?

• The Bean Machine Coffee keten komt erin terug.

• Je ziet op het golf veld een golf karretje,dus die zal ook in het spel zitten.

• Misschien kun je wel op een jetski rijden.

• Pisswasser Beer komt weer terug.

• Zelfde geldt voor Ecola.

• Je ziet bij de villa een laptop,zal je weer op internet sites kunnen?

• Misschien kun je weer sporten maar ook buiten!(outdoor gym)

• Nieuw wapen: Silenced AK-47

• Jewely store,zal je juwelen voor je character kunnen kopen?

• Ook zit Pizza This er weer in.

• Een Sentinel met open dak,misschien komen er in GTA 5 wel auto's met een open dak.(en in-en uit klap dak zoals de rode auto)

• Ook Komt misschien de 24-7 winkel terug.

• Je ziet op de container en zakje van Burger Shot staan,zal die ook erin komen?

• Ook zie je een fiets,waarschijnlijk komen die ook weer erin voor.

• Nieuw Bier? : Beer Barracho.

• Komt de Hydra Jet er weer in voor?

Ik heb de belangerijkte punten eruit gepakt wat ik wel belangrijk vond.

Door dit filmpje weten we nu waarschijnlijk meer over GTA5.(over wat erin komt)

>>> Door Jacky-2007: Samengevoegd topic "GTA V Analysis", separaat topic is hiervoor niet nodig<<<

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...