Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Dit filmpje en vele andere filmpjes over de analyse van de GTA V trailer zijn al lang bekend. Je had jezelf de moeite kunnen besparen een apart topic te openen.

Misschien kunnen we het nog omvormen naar een 'Wat brengt de 2e trailer' of hier alle details ordelijk op een rij zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vond op Youtube dit filmpje:

Dit is de trailer van GTA V.Ze hebben de trailer helemaal uitgepluist.

Zo zien we de volgende punten;

• waarschijndelijk komt de minigame golf erin.

• Je ziet en hond,zouden dieren en rol spelen?

• The Bean Machine Coffee keten komt erin terug.

• Je ziet op het golf veld een golf karretje,dus die zal ook in het spel zitten.

• Misschien kun je wel op een jetski rijden.

• Pisswasser Beer komt weer terug.

• Zelfde geldt voor Ecola.

• Je ziet bij de villa een laptop,zal je weer op internet sites kunnen?

• Misschien kun je weer sporten maar ook buiten!(outdoor gym)

• Nieuw wapen: Silenced AK-47

• Jewely store,zal je juwelen voor je character kunnen kopen?

• Ook zit Pizza This er weer in.

• Een Sentinel met open dak,misschien komen er in GTA 5 wel auto's met een open dak.(en in-en uit klap dak zoals de rode auto)

• Ook Komt misschien de 24-7 winkel terug.

• Je ziet op de container en zakje van Burger Shot staan,zal die ook erin komen?

• Ook zie je een fiets,waarschijnlijk komen die ook weer erin voor.

• Nieuw Bier? : Beer Barracho.

• Komt de Hydra Jet er weer in voor?

Ik heb de belangerijkte punten eruit gepakt wat ik wel belangrijk vond.

Door dit filmpje weten we nu waarschijnlijk meer over GTA5.(over wat erin komt)

Dit alles was inderdaad al bekend. En als je een hydra ziet vliegen kan je er voor 99% van uitgaan dat je er mee kunt vliegen. Waarom die aparte vraagstellingen overal bij?

Link to comment
Delen op andere websites

Op de website van Bol.com staat dat GTA V 24-04-2013 uit zal komen. Er staat een reactie bij dat het niet zeker is, Bol.com schrijft zelf ook dat als er mee info te voorschijnen komt dat ze het zullen aanpassen. Ook over de vaste releasedatum dus.

Iemand zei dit op de site van Bol.com:

Een medewerker van Rockstar heeft een hele verhaal van de nieuwe dingen die gaan komen!Zoals: Vliegtuigen besturen, fietsen, auto's/motors pimpen, surfen, 48-50 wapens, alle auto's van IV en Episodes from Liberty City zijn er, en van san andreas+ nieuwere auto's vanaf 1968 tot 2012!, huizen/flats/motels huren/kopen, (de prijzen van auto's, drugs en huizen zijn gebasseerd op het echte leven) bijv: de cognosenti(maybach exelero) kost $1,000.000.

En aan geld komen is nu veel moeilijker geworden, je moet daarom ook veel dealen en racen. Je kunt huizen beroven in een groep of alleen, als je alleen berooft krijg je meer maar als je met een groep iemand berooft dan moet je delen. En als je iemand dood schiet/slaat dan komt er geen geld op de grond net als gta 4 enz, maar dan pakt je personage het geld van de zakken, er kunnen ook andere dingen in zakken zitten zoals ringen, kettingen enz. Je kunt ook bergen beklimmen, jetskiën, gokken, en nog veel meer!

Dus je raakt niet uitgespeeld! Ik kan echt niet wachten, ik kijk er erg naar uit!Pluspunten: Je raakt niet uitgespeeld, Uitdagend, Fraaie graphics, fantastisch, veel te doen.

Dit is ook zelf te lezen.

Of dit wel zeker is weten we niet, of iedergeval ik. Sommige dingen die die persoon schrijft kan je ook wel dergelijk in de trailer zien maar sommige dingen kunnen ook uit de duim gezogen zijn.

Er is te zien dat GTA V op een XBOX 360 kaft te zien is, we weten dus dat hij sowieso voor de XBOX 360 uitkomt en misschien of misschien niet maar wel zeker, dat hij ook voor de PS3 en misschien de PC uitkomt.

Meer kan ik niet zeggen, maar de meeste mensen kunnen dus echt niet wachten. We zitten dichtbij, of niet maar we komen in de buurt :D

Wachten is dus de enige optie om de waarheid te weten.. 0_0

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dat verhaal van Bol.com niet geloven. Als Rockstar nieuws heeft, is dit meteen wereldnieuws en staat het hele internet er vol mee. Het kan nooit dat ze al die zoetsappige info alleen geven aan zo'n onbelangrijk Bol.com medewerkertje.

EDIT: Oh, het is niet eens een medewerker - gewoon een random gast in de comments. De enige manier waarop zijn verhaal waarheid zou zijn, is als hij ALLES goed gegokt heeft. Oftewel: hij roept ook maar wat.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

bijv: de cognosenti(maybach exelero) kost $1,000.000.

Zou een mooie manier zijn om van je geld af te raken (wat zo moeilijk was in IV), ook een immense prijsstijging, als je even vergelijkt met IV, waar de Cognoscenti nog geen 30.000$ waard was :puh:

Maar verder... ik kan ook zo'n verhaal verzinnen, ik zou dolgraag alle voertuigen van SA + IV + Varia willen (mits wat aanpassingen dan), maar even realistisch zijn, dat gaat R* echt niet doen.

Verhaaltje is dus niet té veel waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de website van Bol.com staat dat GTA V 24-04-2013 uit zal komen. Er staat een reactie bij dat het niet zeker is, Bol.com schrijft zelf ook dat als er mee info te voorschijnen komt dat ze het zullen aanpassen. Ook over de vaste releasedatum dus.

Iemand zei dit op de site van Bol.com:

Een medewerker van Rockstar heeft een hele verhaal van de nieuwe dingen die gaan komen!Zoals: Vliegtuigen besturen, fietsen, auto's/motors pimpen, surfen, 48-50 wapens, alle auto's van IV en Episodes from Liberty City zijn er, en van san andreas+ nieuwere auto's vanaf 1968 tot 2012!, huizen/flats/motels huren/kopen, (de prijzen van auto's, drugs en huizen zijn gebasseerd op het echte leven) bijv: de cognosenti(maybach exelero) kost $1,000.000.

En aan geld komen is nu veel moeilijker geworden, je moet daarom ook veel dealen en racen. Je kunt huizen beroven in een groep of alleen, als je alleen berooft krijg je meer maar als je met een groep iemand berooft dan moet je delen. En als je iemand dood schiet/slaat dan komt er geen geld op de grond net als gta 4 enz, maar dan pakt je personage het geld van de zakken, er kunnen ook andere dingen in zakken zitten zoals ringen, kettingen enz. Je kunt ook bergen beklimmen, jetskiën, gokken, en nog veel meer!

Dus je raakt niet uitgespeeld! Ik kan echt niet wachten, ik kijk er erg naar uit!Pluspunten: Je raakt niet uitgespeeld, Uitdagend, Fraaie graphics, fantastisch, veel te doen.

Dit is ook zelf te lezen.

Of dit wel zeker is weten we niet, of iedergeval ik. Sommige dingen die die persoon schrijft kan je ook wel dergelijk in de trailer zien maar sommige dingen kunnen ook uit de duim gezogen zijn.

Er is te zien dat GTA V op een XBOX 360 kaft te zien is, we weten dus dat hij sowieso voor de XBOX 360 uitkomt en misschien of misschien niet maar wel zeker, dat hij ook voor de PS3 en misschien de PC uitkomt.

Meer kan ik niet zeggen, maar de meeste mensen kunnen dus echt niet wachten. We zitten dichtbij, of niet maar we komen in de buurt :D

Wachten is dus de enige optie om de waarheid te weten.. 0_0

Zo'n verhalen moet je nou nooit geloven, ik kan ook op eens site gaan rond vertellen dat ik een werknemer ben en dan nog een verhaal en wat features verzin. :puh:

De datum dat een spel verwacht wordt moet je nergens geloven want zij plakken er ook maar een datum op dat meestal toch niet klopt. blij.gif

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij ook erg ongeloofwaardig dat er iemand op bol.com contact heeft gehad met een Rockstar medewerker en dat er op andere sites geen gelijkwaardig verhaal is terug te vinden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 3 maanden na deze maand en het is alweer november, misschien een nieuwe trailer dan ? Nog 5 weken en 4 dagen voor sleeping dogs na deze week, laat ik het maar zien als een nieuwe gta in hong kong.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...