llllllllll Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 Hallo, wij hebben op school een quad, en daar mogen wij ook wel eens op rijden. Nu is het probleem: Als ik (of iemand anders) scherp naar links stuur, valt hij uit, branden er geen lampen meer etc. We weten dat het met de accu bedrading te maken heeft (dat loopt bij het stuur. Hoe los ik dit op??? M.V.G. llllllllll Reageren
sebasss12 Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 De bedrading anders leggen? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 (bewerkt) Accu afkoppelen, met een ohm meter de kapotte kabel zoeken. Als je de kabel hebt gevonden deze vervangen. En WTF en quad op school waar je ook nog is mee mag rijden Bewerkt: 13 april 2012 door Shotyoudie Reageren
llllllllll Geplaatst: 13 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2012 (bewerkt) Accu afkoppelen, met een ohm meter de kapotte kabel zoeken. Als je de kabel hebt gevonden deze vervangen. En WTF en quad op school waar je ook nog is mee mag rijden Ja t is een rebound soort van school waar je komt als et niet zo lekker gaat op school enzo, de enigste school van nederland met quad waar je op mag in praktijk lessen maar je mag er niet onverantwordeljik mee rijden:( (doen we wel als de lerrar er niet is zoals voorrem in drukken en gassen met die hap Bewerkt: 13 april 2012 door llllllllll Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 Accu afkoppelen, met een ohm meter de kapotte kabel zoeken. Als je de kabel hebt gevonden deze vervangen. En WTF en quad op school waar je ook nog is mee mag rijden Ja t is een rebound soort van school waar je komt als et niet zo lekker gaat op school enzo, de enigste school van nederland met quad waar je op mag in praktijk lessen maar je mag er niet onverantwordeljik mee rijden:( (doen we wel als de lerrar er niet is zoals voorrem in drukken en gassen met die hap Ik zie meteen waarom ze je van een gewone school gegooid hebben.. Reageren
MisterDM Geplaatst: 14 april 2012 Rapport Geplaatst: 14 april 2012 Zijn de kabels misschien verrot? Misschien helpt een nieuwe kabelboom en nieuwe accukabels? Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 april 2012 Rapport Geplaatst: 14 april 2012 Valt hij echt geheel uit? Dat de motor ook uitvalt? Of alleen de bedrading die er mee ophoudt? Wss is het ergens een kabeltje die dan kortsluiting maakt, en wat mij opzich wel logisch lijkt is dat het een draadje vanuit het contactslot (of van de killswitch als die eropzit?). Reageren
llllllllll Geplaatst: 15 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2012 Valt hij echt geheel uit? Dat de motor ook uitvalt? Of alleen de bedrading die er mee ophoudt? Wss is het ergens een kabeltje die dan kortsluiting maakt, en wat mij opzich wel logisch lijkt is dat het een draadje vanuit het contactslot (of van de killswitch als die eropzit?). Hij valt echt helemaal uit, da's wel vervelend als je voor een sloot staat Nee, hij valt helemaal uit, ook de motor, wat bij opzich raar lijkt want een motor heeft toch nie een accu nodig om aan te blijven, stel de accu is leeg (we hebben er wel een trekstart op) Dan valt hij uit bij sturen, maar de accu is al leeg?? Reageren
flippie13 Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 De accu heeft inderdaad geen invloed op de motor werken (tenzij het een elektrisch kut ding is), vandaar dat ik denk dat er een kabeltje kortsluiting maakt ofzo.. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 april 2012 Rapport Geplaatst: 17 april 2012 De accu heeft inderdaad geen invloed op de motor werken (tenzij het een elektrisch kut ding is), vandaar dat ik denk dat er een kabeltje kortsluiting maakt ofzo.. Contact slot kan ook, denk dat het daaraan ligt en dat ie ergens klemt en bij links sturen los contact geeft en geen signaal daarvan is alles uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.