Jump to content

Quad probleem


llllllllll

Recommended Posts

Hallo,

wij hebben op school een quad, en daar mogen wij ook wel eens op rijden.

Nu is het probleem: Als ik (of iemand anders) scherp naar links stuur, valt hij uit, branden er geen lampen meer etc.

We weten dat het met de accu bedrading te maken heeft (dat loopt bij het stuur.

Hoe los ik dit op???

M.V.G. llllllllll

Link to comment
Delen op andere websites

Accu afkoppelen, met een ohm meter de kapotte kabel zoeken. Als je de kabel hebt gevonden deze vervangen. En WTF en quad op school waar je ook nog is mee mag rijden :?

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Accu afkoppelen, met een ohm meter de kapotte kabel zoeken. Als je de kabel hebt gevonden deze vervangen. En WTF en quad op school waar je ook nog is mee mag rijden :?

Ja :puh: t is een rebound :) soort van school waar je komt als et niet zo lekker gaat op school enzo, de enigste school van nederland met quad waar je op mag in praktijk lessen :) maar je mag er niet onverantwordeljik mee rijden:( (doen we wel als de lerrar er niet is zoals voorrem in drukken en gassen met die hap :sigaar:

Bewerkt: door llllllllll
Link to comment
Delen op andere websites

Accu afkoppelen, met een ohm meter de kapotte kabel zoeken. Als je de kabel hebt gevonden deze vervangen. En WTF en quad op school waar je ook nog is mee mag rijden :?

Ja :puh: t is een rebound :) soort van school waar je komt als et niet zo lekker gaat op school enzo, de enigste school van nederland met quad waar je op mag in praktijk lessen :) maar je mag er niet onverantwordeljik mee rijden:( (doen we wel als de lerrar er niet is zoals voorrem in drukken en gassen met die hap :sigaar:

Ik zie meteen waarom ze je van een gewone school gegooid hebben..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Valt hij echt geheel uit? Dat de motor ook uitvalt? Of alleen de bedrading die er mee ophoudt?

Wss is het ergens een kabeltje die dan kortsluiting maakt, en wat mij opzich wel logisch lijkt is dat het een draadje vanuit het contactslot (of van de killswitch als die eropzit?).

Link to comment
Delen op andere websites

Valt hij echt geheel uit? Dat de motor ook uitvalt? Of alleen de bedrading die er mee ophoudt?

Wss is het ergens een kabeltje die dan kortsluiting maakt, en wat mij opzich wel logisch lijkt is dat het een draadje vanuit het contactslot (of van de killswitch als die eropzit?).

Hij valt echt helemaal uit, da's wel vervelend als je voor een sloot staat :puh:

Nee, hij valt helemaal uit, ook de motor, wat bij opzich raar lijkt want een motor heeft toch nie een accu nodig om aan te blijven, stel de accu is leeg (we hebben er wel een trekstart op)

Dan valt hij uit bij sturen, maar de accu is al leeg?? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De accu heeft inderdaad geen invloed op de motor werken (tenzij het een elektrisch kut ding is), vandaar dat ik denk dat er een kabeltje kortsluiting maakt ofzo..

Contact slot kan ook, denk dat het daaraan ligt en dat ie ergens klemt en bij links sturen los contact geeft en geen signaal daarvan is alles uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...