Jump to content

GTAgames.nl Banners


Arjen

Recommended Posts

Met toestemming van Joriz, mocht ik een banner maken voor GTAgames. Best moeilijk om de juiste te maken, maar daar heb ik jullie hulp even bij nodig.

Ik heb 3 verschillende banners gemaakt, zouden jullie dan willen stemmen welke de mooiste is? Kijk goed naar de banners, voordat je post.

banner3aa.gif

[Banner 1]

gtagbann16py.gif

[Banner 2]

gtagbann23zw.gif

[Banner 3]

Voor de mensen die netjes willen stemmen:

[b]#1.[/b]
[b]#2.[/b]
[b]#3.[/b]

Als je wilt mag je je stem beargumenteren, zodat ik weet wat er nog bij moet komen of af moet gaan.

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

#1. Banner 2

#2. Banner 3

#3. Banner 1

Ik heb banner 2 gekozen omdat ik dat toch echt meer bij 'gtagames' vind passen. Het geeft ook een duidelijke uitleg wat er allemaal te vinden is op 'gtagames'

Banner 3 heeft niet echt wat van 'gtagames' en de achtergrond vind ik niet echt passend.

Banner 1 leuk gedaan alleen dat je het hoofd van het mannetje zelf niet ziet vind ik jammer. Ook niet echt iets voor 'gtagames'.

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hetzelfde als wat Joriz er van vind; ze zijn leuk, maar passen totaal niet bij GTAGames ..

Klopt. GTAgames heeft nu ook niet echt veel pics om het er op te laten lijken. Maar die 2e lijkt er toch behoorlijk veel op?

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal zo opgepropt ..

Ik maak zelf wel wat ;)

Daarom vraag ik ook aan leden wat ze er van vinden. Ze kunnen ook gewoon zeggen dat ze ze helemaal niet mooi aan vinden. Daar gaat het juist om.

Je had al een keer wat gemaakt, Se7en?

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft niet echt met GTAGames te maken, aangezien Joris ze al heeft afgewezen ..

Joriz heeft ze niet afgewezen, omdat de 2e banner op Gameorder.nl staat. Dit heeft werkelijk wel iets met GTAgames te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

#1.Banner 2

#2.Banner 1

#3.Banner 3

Ik heb gekozen voor banner 2 omdat dit het meeste bij gtagames.nl paste.

Banner 1 is okay.

Banner 3 is slecht vind ik.

Maar er is best weinig keus misschien kan je er beter meer maken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...