Jump to content

San Andreas Cleo modding probleem


xX_GTA-KiNG_Xx

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb echt een irritant probleem met het installeren van Cleo 3 en ook Cleo 4. Ik heb al oneindig veel tutorials gevolgd, ook die op deze site, en perfect uitgevoerd, maar steeds stopt m'n game met laden. Als ik klik op het San Andreas icoontje om het spel te starten, verandert zoals gewoonlijk de muis in een schijf icoontje, de disc draait, maar dan wanneer normaal gezien de game echt begint te laden, komt er heel even snel een zwart scherm op, en dan kom ik gewoon terug op mijn bureaublad. Ik heb dit met beide cleo's geprobeert. Als ik het cleo.asi bestand uit m'n san andreas map haal, doet de game het wel maar dan zit ik natuurlijk zonder cleo. :cry:

Op het internet heb ik een heel klein aantal mensen gevonden met precies hetzelfde probleem... Het is echt niet leuk :N want nu kan ik geen cleo mods installeren.

Kan iemand mij helpen? :?

Bewerkt: door xX_GTA-KiNG_Xx
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je versie 1 of 2 van het spel? Indien je versie 2 hebt moet je downgraden naar versie 1 doormiddel van deze patch. Indien je het spel via stream hebt verkregen dan kan je niet downgraden en dus ook niet modden.

Ik heb versie 1. Ik heb al een aantal auto's en textures van landschappen gemod waar geen cleo voor nodig is. Wel toevallig dat ik net vandaag dit pobleem post op het forum, want ik heb net iets gevonden, ik denk het foutje te weten. Mijn cleo.asi werkt niet op de normale san andreas waar ik altijd op klikte. Net 5 minuten geleden heb ik een snelkoppeling gemaakt naar 'GTA San Andreas Compact' en met deze versie lukt het denk ik wel want daarnet, toen ik opstartte met de Compact versie, zag ik linksonder in het hoofdmenu iets staan met Cleo 3. Dat heb ik nooit eerder gehad dus ik denk dat het nu wel werkt. Nu alleen nog de CLEO mods installeren! In ieder geval, bedankt voor de geboden hulp! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...