Jump to content

Zwaailichten


judoka27

Recommended Posts

hallo allemaal,

ik heb een probleem in het Spel PC GTA4 met de Zwaailichten van politie/ambulance/brandweer wagens.

het probleem is dat me de zwaailichten nu anders zijn dan voor ik een trainer heb geïnstalleerd.

voor dat ik dit had gedaan waren de zwaailichten normaal , maar nu ik die trainer heb zijn de lichten veranderen.

en ik heb ELS V6, en de trainer die ik geïnstalleerd heb is Simple Trainer Version 6.4.

ik zou graag willen dat die lichten weer normaal werden en dat ik de trainer kan behouden?

;) is hier een oplossing voor ;)? en hoe komt het dat zo geworden is? ;)

er is een verschil met de zwaailichten van deze 2 filmpje en ik heb het laatste dat de lichte niet zoals bij het eerste filmpje zijn

http://www.youtube.com/watch?v=sHtLO-yo3jQ

alvast bedankt ;)

>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar het Modding forum.<<<

Bewerkt: door judoka27
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

hallo allemaal,

ik heb een probleem in het Spel PC GTA4 met de Zwaailichten van politie/ambulance/brandweer wagens.

het probleem is dat me de zwaailichten nu anders zijn dan voor ik een trainer heb geïnstalleerd.

voor dat ik dit had gedaan waren de zwaailichten normaal , maar nu ik die trainer heb zijn de lichten veranderen.

en ik heb ELS V6, en de trainer die ik geïnstalleerd heb is Simple Trainer Version 6.4.

ik zou graag willen dat die lichten weer normaal werden en dat ik de trainer kan behouden?

;) is hier een oplossing voor ;)? en hoe komt het dat zo geworden is? ;)

er is een verschil met de zwaailichten van deze 2 filmpje en ik heb het laatste dat de lichte niet zoals bij het eerste filmpje zijn

http://www.youtube.com/watch?v=sHtLO-yo3jQ

alvast bedankt ;)

>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar het Modding forum.<<<

volgensmij ligt het aan de verschillende voertuigen, weet niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...