Jump to content

[EK12] Poule B

Recommended Posts

Geplaatst:

ZWZ9M.jpgGw1SI.jpg

17 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

Het wonder van Charkov zal moeten geschieden voor Oranje om nog door te gaan naar de

kwartfinale: enkel een overwinning van minstens 2 doelpunten verschil is voldoende, en

dan mag Denemarken ook geen punt pakken tegen Duitsland. Ook Portugal zal voor de

overwinning spelen, omdat anders Denemarken aan de haal zou kunnen gaan met een ticket

voor de kwartfinale.

Stadion

2ytuzqr.jpg

Metaliststadion, Charkov

Vorige ontmoeting

Nederland heeft weinig goede herinneringen aan wedstrijden tegen Portugal, en in EK-verband vormt

dat geen uitzondering. De laatste ontmoeting tussen beide landen was de halve finale in 2004, toen

Portugal in eigen land met 2-1 won van Oranje.

Voorspelling EURO 2012-crew

1-2

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

• Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MisterDM

44

• Kloep

32

• NandroDavids

28

• MegaPilot

25

Geplaatst:

IsT8L.jpgX9ol0.jpg

17 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

Bij een gelijkspel is Duitsland zeker van de groepswinst, maar de kans is klein dat

de Duitsers daar op zullen spelen. Het gevaar bestaat dan dat Denemarken met de winst

aan de haal gaat en dan kan Duitsland ook nog uitgeschakeld worden. De Denen zullen

vooral de wedstrijd tussen Nederland en Portugal in de gaten houden: bij een winst

van Oranje is een gelijkspel voor de Denen voldoende, terwijl in alle andere

gevallen gewonnen zal moeten worden.

Stadion

126ed0l.jpg

Arena Lviv, Lviv

Vorige ontmoeting

Denemarken en Duitsland speelden in 1992 voor het laatst op een EK tegen elkaar en wel in de finale.

De Denen wisten die finale verrassend met 2-0 te winnen.

Voorspelling EURO 2012-crew

0-3

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Geplaatst:

Het moet vandaag gebeuren, willen ze nog doorgaan. Bert heeft ook gezegd dat hij vol op de aanval gaat spelen. Dus ik hoop erop dat ze dat dan ook gaan doen. ( natuurlijk niet de hele wedstrijd, anders ben je Nani/Ronaldo kwijt ). Ik gok op 1-3 voor Oranje. Ze hebben geoefend op het afmaken van kansen, voorzetten en partijtjes met aanvallende teams ( Kuyt, Robben, Sneijder, Van Persie, Huntelaar ).

Geplaatst: (bewerkt)

Nederland moet met 2 punten verschil van Portugal winnen en Duitsland moet van de Denen winnen, ik moet het nog allemaal zien. Het zou geweldig zijn als het gebeurt, dan moeten we in de kwartfinale tegen tsjechie.

Straks gaan de duitsers de denen 1 keer laten scoren om nederland niet door te laten gaan, er word ver gekeken door de teams om alles tegen te gaan.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Geplaatst:

Nederland moet met 2 punten verschil van Portugal winnen en Duitsland moet van de Denen winnen, ik moet het nog allemaal zien. Het zou geweldig zijn als het gebeurt, dan moeten we in de kwartfinale tegen tsjechie.

Straks gaan de duitsers de denen 1 keer laten scoren om nederland niet door te laten gaan, er word ver gekeken door de teams om alles tegen te gaan.

Dan lijkt het me verstandiger dat Oranje in de laatste 10 minuten scoort haha. :clown:

Geplaatst:

Zouden ze misschien een andere opstelling hebben vanavond?

Ik hoorde dat Huntelaar van begins af aan erin zal zitten, die Affelay vervangt, van der Vaart weet ik nog niet.

Geplaatst:

Ik hoop dat ze de zelfde opstelling hebben die ze op het laatst bij Duitsland hadden.

Als ze die opstelling hebben verwacht ik 3-1 voor Nederland.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat de Denen winnen met 2-0.

Ik vind dat hun het beter doen dan de Duitsers.

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst:

Ik denk dat de Denen winnen met 2-0.

Ik vind dat hun het beter doen dan de Duitsers.

Maar ze spelen tegen Duitsland, oftewel de Denen kunnen hier bijna niet tegenop. Ik gok dus op 0-2 voor Duitsland. Met Gomez in de aanval kan Denemarken het sowieso vergeten.

Geplaatst:

Ik hoop dat ze de zelfde opstelling hebben die ze op het laatst bij Duitsland hadden.

Als ze die opstelling hebben verwacht ik 3-1 voor Nederland.

Die ze bij het begin gebruikte? Of na de rust, dat Huntelaar erin kwam samen met Van der Vaart?

Geplaatst:

Duitsland zal wel willen winnen voor hun vertrouwen nog dat beetje extra te geven en om natuurlijk zeker te zijn van groepswinst wat ervoor zorgt dat ze volgende ronde tegen Griekenland moeten spelen. (als ik me niet vergis)

Geplaatst:

Het zou mooi zijn als Nederland toch wint met 2-0 en doorgaat, maar eigenlijk gun ik het ze niet meer. Portugal heeft zich veel meer bewezen op dit EK en verdient het veel meer dan Nederland.

Geplaatst:

Het zou mooi zijn als Nederland toch wint met 2-0 en doorgaat, maar eigenlijk gun ik het ze niet meer. Portugal heeft zich veel meer bewezen op dit EK en verdient het veel meer dan Nederland.

Ben ik het niet mee eens. Portugal mag dan wel beter hebben gespeeld, maar verliest ook van Duitsland en wint (gewoon) van Denemarken. Dat Nederland zich laat aftroeven door de Denen betekent niet dat Portugal het meer verdient. Portugal won ook nipt met 2-3 van Denemarken. Wat mij betreft verdient elk land dat nu 1e of 2e in de poule wordt het: als Nederland met twee doelpunten verschil wint van Portugal laten ze immers ook zien dat ze het echt wel kunnen, en als de Denen gelijkspelen tegen Duitsland en Nederland wint gun ik het de Denen ook gewoon, ze hebben immers gewonnen van het Nederlands elftal. We zullen zien. :)

Geplaatst:

Ben ik het niet mee eens. Portugal mag dan wel beter hebben gespeeld, maar verliest ook van Duitsland en wint (gewoon) van Denemarken. Dat Nederland zich laat aftroeven door de Denen betekent niet dat Portugal het meer verdient. Portugal won ook nipt met 2-3 van Denemarken. Wat mij betreft verdient elk land dat nu 1e of 2e in de poule wordt het: als Nederland met twee doelpunten verschil wint van Portugal laten ze immers ook zien dat ze het echt wel kunnen, en als de Denen gelijkspelen tegen Duitsland en Nederland wint gun ik het de Denen ook gewoon, ze hebben immers gewonnen van het Nederlands elftal. We zullen zien. :)

Kijk nu naar de match van Nederland tegen Duitsland, Nederland was slecht en hun slechte verdediging kostte hen 2 doelpunten, daarna kwam er ook geen enkel moment meer waarvan je dacht, nu gaan ze nog gelijk maken. Bij Portugal had je dat wel, daar waren meer en betere kansen ze waren alleen niet efficiënt genoeg, maar anders hadden ze daar zeker een punt meegepakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...