Jump to content

[EK12] Poule B


Kloep

Recommended Posts

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MisterDM

    44

  • Kloep

    32

  • NandroDavids

    28

  • MegaPilot

    25

MegaPilot: Het verschil met de Belgen en de Nederlanders is wel dat als je iets uitrekent voor de Nederlanders je denkt: Hmm, dat kan nog. We kunnen nog door. Terwijl je bij de Belgen op voorhand weet, hoe slecht de tegenstander ook is: Hmm, we zouden nog eens kunnen verliezen.

Dat weet ik wel als Belg :)

Na Denemarken ben ik daar niet meer zo zeker van..:N

Link to comment
Delen op andere websites

De 45 minuten zijn voorbij we krijgen er een minuut bij 0_0

EDIT: Eerste helft is voorbij, nu wachten tot de 2e helft komt. Dan hoop ik dat we gaan scoren ^_^

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Hier kun je heel kort over zijn: dit is gewoon niet goed. De Duitsers hebben de controle én effectiviteit voorin en Nederland komt niet verder dan het rondspelen van de bal. Er wordt simpelweg geen gat in de Duitse verdediging gevonden. Ja, twee keer, maar die eerste kans was niet aan Van Persie besteed en de tweede werd op een pupillenmanier door Afellay verprutst.

Dit is een verloren wedstrijd. We kunnen volgens mij enkel nog hopen op een ruime overwinning op Portugal, maar dan moet Van Marwijk echt de opstelling gaan veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...