Jump to content

[EK12] Poule B


Kloep

Recommended Posts

Heerlijk dit: leuke wedstrijd, mooie treffers en het meest gunstige resultaat voor Oranje :)

Maar Portugal heeft vele treffers gemaakt..3 treffers of telt dat nu als 1(want 3-2 is 1) als de punten gelijk zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MisterDM

    44

  • Kloep

    32

  • NandroDavids

    28

  • MegaPilot

    25

Ik geloof dat Portugal en Denemarken nu 0 als doelsaldo hebben (Portugal: 3x gescoord, 2 tegen van Denemarken en 1 van Duitsland. Denemarken: 3x gescoord, 3 tegen door Portugal). Als Nederland wint, met 1-0 staat het dus 2e of 1e (weet niet precies hoe dat gaat) en wint het met 2-0, dan staat het sowieso eerste.

Link to comment
Delen op andere websites

Het scheen dat Bert van Marwijk een goede opstelling het neergezet.

Nu las ik op NU.nl dat Huntelaar op de bank begint.Wat een sukkel die Bert van Marwijk.

Huntelaar voetbalt bij een Duitse club,hij kent de Duitsers als geen ander hoe ze spelen,en dan plaatsts Bert van Marwijk hem op de bank?! :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederland wint, met 1-0 staat het dus 2e of 1e (weet niet precies hoe dat gaat)

Dan wordt er gekeken naar onderlinge resultaten dacht ik. Dus Denemarken boven Nederland en Portugal boven Denemarken. Dan zal Nederland dus 3e staan. Kan ook zijn dat de Fair Play regel nog ergens toegepast wordt of de FIFA wereld ranglijst.

Link to comment
Delen op andere websites

We starten met dezelfde opstelling als tegen Denemarken :7

Ook Mathijsen niet?

Excuus, wel Mathijsen. Was de schuld van de NOS, want die kopten op Teletekst Van Marwijk houdt vast aan basis :clown:

Het scheen dat Bert van Marwijk een goede opstelling het neergezet.

Nu las ik op NU.nl dat Huntelaar op de bank begint.Wat een sukkel die Bert van Marwijk.

Huntelaar voetbalt bij een Duitse club,hij kent de Duitsers als geen ander hoe ze spelen,en dan plaatsts Bert van Marwijk hem op de bank?! :cab:

Dat heeft er dus echt geen reet mee te maken. Edson Braafheid en Ryan Babel kennen de Duitsers ook goed, maar die ga je dan ook niet ineens meenemen. Van Persie is een topspeler en dan maakt het echt niet uit welke verdedigers hij tegenover zich heeft. Of die nu in de Bundesliga of in de Premier League spelen, Van Persie heeft zijn kwaliteiten.

Neemt overigens niet weg dat ik het volkomen oneens ben met de opstelling. Maar goed: verliezen mag, dus ik maak me nu ook nog geen zorgen. Als we vanavond verliezen móet Bert tegen Portugal toch wel wat veranderen, lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederland vanavond verliest, en Duitsland wint zondag "gewoon" van Denemarken, dan is Nederland met een overwinning van minimaal 2 doelpunten verschil op Portugal de tweede in de poule.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederland vanavond verliest, en Duitsland wint zondag "gewoon" van Denemarken, dan is Nederland met een overwinning van minimaal 2 doelpunten verschil op Portugal de tweede in de poule.

Stop aub met zo te denken, zo haal je het NOOIT. Bewijs? België. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Huntelaar voetbalt bij een Duitse club,hij kent de Duitsers als geen ander hoe ze spelen,en dan plaatsts Bert van Marwijk hem op de bank?! :cab:

Het kan juist ook nadelig zijn, want de Duitsers kennen Huntelaar ook heel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan wordt er gekeken naar onderlinge resultaten dacht ik. Dus Denemarken boven Nederland en Portugal boven Denemarken. Dan zal Nederland dus 3e staan. Kan ook zijn dat de Fair Play regel nog ergens toegepast wordt of de FIFA wereld ranglijst.

Ah, ik was vergeten dat Nederland nu op -1 staat. Dus als ze 3-0 spelen staan ze eerste, ik bedoelde dat ik niet wist wat er gebeurde als ze 2-0 spelen. Ik geloof dat ze dan alsnog eerste komen te staan, aangezien ze meer hebben gescoord dan Duitsland. µ

MegaPilot: Het verschil met de Belgen en de Nederlanders is wel dat als je iets uitrekent voor de Nederlanders je denkt: Hmm, dat kan nog. We kunnen nog door. Terwijl je bij de Belgen op voorhand weet, hoe slecht de tegenstander ook is: Hmm, we zouden nog eens kunnen verliezen.

Dat weet ik wel als Belg :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...