Sammie_GTA Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Geplaatst: 10 juni 2012 Rusland speelde erg goed tegen Tsjechië (4-1). Ik vind Polen een beetje zwak spelen, Ik zeg: 4-0 voor Rusland Reageren
myron.b Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Rusland won met 4-1..Ik zeg dat ze met 3-1 winnen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Hier gaat het gebeuren; de grootste uitslag van het EK. 5-0 voor de Russen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Ik acht de Polen beter dan de Tsjechen, maar ik denk toch dat de Russen dit wel gaan redden met de kwaliteit die ze in huis hebben. Ik verwacht een 2-0, of iets dergelijks. Reageren
thebig Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Hmm, ik vond de Tsjechen anders wel uitsteken voetballen tegen Rusland, ze kunnen nog wel eens winnen tegen Polen. Toen ik naar Rusland - Tsjechië keek wist ik meteen dat ik de Tsjechen had onderschat. Deze match zou Rusland wel makkelijk moeten winnen. Reageren
MisterDM Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Ik denk dat het toch 2-1 voor Tsjechië word, maar ik kan er ook naast zitten Reageren
thebig Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Mijn voorspelling zegt Griekenland, maar dat ik de Tsjechen heb bezig gezien, weet ik dat ik ze onderschat heb (ondanks hun zware nederlaag). Ik durf er niets op te plakken. De Grieken hebben trouwens een reserve-Papadopoulos ;p (of er waren toch twee spelers met dezelfde naam bij hen). Reageren
Kloep Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 De Grieken hebben trouwens een reserve-Papadopoulos ;p (of er waren toch twee spelers met dezelfde naam bij hen). Klopt. Je hebt Kyriakos Papadopoulos en Avraam Papadopoulos. Voor zover ik weet geen familie van elkaar. Reageren
MisterDM Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Al 2 mooie goals van Tsjechië, man wat een goed begin Reageren
thebig Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Ik heb het niet gevolgd, ik ben namelijk braaf aan het studeren, maar het is toch erg dat het zo vlot gaat. Die Tsjechen heb ik écht onderschat. Reageren
Kloep Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Vlot begin, leuk begin. Helaas kakt het nu een beetje in. Griekenland doet echt helemaal niks meer, en Tsjechië is ook niet echt meer gevaarlijk. Reageren
MisterDM Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 (bewerkt) Vlot begin, leuk begin. Helaas kakt het nu een beetje in. Griekenland doet echt helemaal niks meer, en Tsjechië is ook niet echt meer gevaarlijk. Ik denk dat Griekenland niet echt nog gemotiveerd zijn om nog een paar doelpunten te zetten na die 2 doelpunten van Tsjechië. En Tsjechië staan alleen nog maar een beetje te pasen, iedergeval wat ik nu nog net even gezien heb. Bewerkt: 12 juni 2012 door MisterDM Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Oh Čech, wat een grote blunder.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Mensen die het vertrouwen kwijt zijn in Cech hebben duidelijk niet naar de CL gekeken, just saying. Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Mensen die het vertrouwen kwijt zijn in Cech hebben duidelijk niet naar de CL gekeken, just saying. Tsja, CL is al een tijdje geleden. Het gaat nu om het EK, en daar presteert ie (nog) niet goed genoeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.