Jump to content

[EK12] Poule A


Cabyon

Recommended Posts

Tsja, CL is al een tijdje geleden. Het gaat nu om het EK, en daar presteert ie (nog) niet goed genoeg.

Pardon? 1 blunder en een keeper presteert niet goed genoeg?

Dan te bedenken dat er mensen zijn die nog steeds achter Van Persie en Robben staan..:7

(Begrijp trouwens niet waarom Sneijder in sommige kranten wordt afgebroken, als je als middenvelder voor 10 doelkansen zorgt dan ben je een goede middenvelder en is je aanval gewoon barslecht.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    9

  • Kloep

    8

  • NandroDavids

    6

  • Dutchy3010

    6

Cech is altijd minder goed op een EK, beetje gek is het wel, waarschijnlijk heeft hij gewoon een minder goede verdediging.

Dat kan dan wel zo zijn, maar als keeper zijnde moet je overal goed kunnen presteren. Die bal had die gewoon moeten houden, en dat weet die zelf ook. Maargoed, ze hebben gewonnen en daar gaat hem om.

Link to comment
Delen op andere websites

1tsV8.jpgXtFdj.jpg

16 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

Polen zal moeten winnen van Tsjechië om door te gaan naar de kwartfinale. Na twee gelijke

spelen is geen ander resultaat voldoende daarvoor, omdat anders Rusland en Tsjechië

sowieso boven het gastland eindigen. De Tsjechen hebben waarschijnlijk genoeg aan een

gelijkspel, maar zullen ook alleen met een overwinning 100% zeker zijn van de volgende

ronde.

Stadion

vpdiqf.jpg

Stadion Miejski, Wrocław

Vorige ontmoeting

Voor Tsjechië en Polen wordt dit de eerste onderlinge ontmoeting in EK-verband.

Voorspelling EURO 2012-crew

1-2

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

MeoiI.jpgtd5mI.jpg

16 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

De Russen maken in poule A tot nu toe de beste indruk en hebben ook de meeste punten

gepakt. In deze laatste wedstrijd hebben ze voldoende aan een gelijkspel, maar toch

zullen de Russen voor de overwinning gaan: daarmee ontlopen ze waarschijnlijk Duitsland

in de kwartfinale. Griekenland zal moeten winnen om nog door te gaan naar de volgende

ronde, maar dat lijkt een onmogelijke opgave.

Stadion

earx3b.jpg

Stadion Narodowy, Warschau

Vorige ontmoeting

Griekenland en Rusland speelden op het EK van 2008 ook al tegen elkaar. Toen eindigde de

groepswedstrijd, hun tweede wedstrijd in de poule, in een 1-0 overwinning voor Rusland. Zyryanov

maakte het enige doelpunt.

Voorspelling EURO 2012-crew

0-2

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Okee guys dit is heel simpel. Griekenland poeft de bal maar wat heen en weer en Rusland loert met Dzagjoev voorin op balbezit. En wanneer de Grieken weer snel in hun broekzakken voelen of ze nog geld hebben om die vierhondertrilmiljard euro schade af te betalen PIEF POEF PAF heeft Rusland via een voorzet van Zirkov weer een goal gemaakt met het hoofd nu zitten ze nog dieper in een diepere penarie ze verliezen hun psychologisch daadkracht om weerstand te bieden en trekken zich met elf man terug op eigen helft voor de Rosii's no problem because ja, gewoon goed team dus passen ze de Grieken helemaal dol als bij de Slag van Marathon maar dan anders en dan komt die boomstam van een Pavulychenko een man twee man drie man uitkappen linkerstandbeen naar voren in de rechterkruising BAM 2-0 wedstrijd gespeeld Grieken #exit Russia strong naar de tweede ronde.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht niet veel van de Grieken vanavond. Ik zeg 3-0 voor de Russen.

Helaas ga ik deze wedstrijd niet bekijken aangezien de rest van de groepswedstrijden allemaal om 20u45 beginnen.. Mijn TV gaat aan staan op Polen - Tsjechie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is nou een wedstrijd waar ik naar ga zitten kijken alsof het een CL-finale is: veel stress dus. Hoop dat Polen hier wint en doorstoot naar de kwartfinales dus ik zeg (zoals de EURO-crew) 1-2 voor de Polen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is nou een wedstrijd waar ik naar ga zitten kijken alsof het een CL-finale is: veel stress dus. Hoop dat Polen hier wint en doorstoot naar de kwartfinales dus ik zeg (zoals de EURO-crew) 1-2 voor de Polen.

Hoezo? :puh:

Zelfs al halen ze het dan nog liggen ze er de volgende ronde uit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn pronostiek klopt, 2-0, er is een goal van de Tsjechen onterecht afgekeurd. :)

PS: Hoog tijd dat ze dat camerasysteem eens installeren, dit was een zuivere goal en zeker geen buitenspel..:N Schande dat dit nog voorkomt..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...