MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Tsja, CL is al een tijdje geleden. Het gaat nu om het EK, en daar presteert ie (nog) niet goed genoeg. Pardon? 1 blunder en een keeper presteert niet goed genoeg? Dan te bedenken dat er mensen zijn die nog steeds achter Van Persie en Robben staan.. (Begrijp trouwens niet waarom Sneijder in sommige kranten wordt afgebroken, als je als middenvelder voor 10 doelkansen zorgt dan ben je een goede middenvelder en is je aanval gewoon barslecht.) Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Cech is altijd minder goed op een EK, beetje gek is het wel, waarschijnlijk heeft hij gewoon een minder goede verdediging. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Cech is altijd minder goed op een EK, beetje gek is het wel, waarschijnlijk heeft hij gewoon een minder goede verdediging. Dat kan dan wel zo zijn, maar als keeper zijnde moet je overal goed kunnen presteren. Die bal had die gewoon moeten houden, en dat weet die zelf ook. Maargoed, ze hebben gewonnen en daar gaat hem om. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 16 juni, 20.45 uur VoorbeschouwingPolen zal moeten winnen van Tsjechië om door te gaan naar de kwartfinale. Na twee gelijkespelen is geen ander resultaat voldoende daarvoor, omdat anders Rusland en Tsjechië sowieso boven het gastland eindigen. De Tsjechen hebben waarschijnlijk genoeg aan een gelijkspel, maar zullen ook alleen met een overwinning 100% zeker zijn van de volgenderonde. StadionStadion Miejski, WrocławVorige ontmoetingVoor Tsjechië en Polen wordt dit de eerste onderlinge ontmoeting in EK-verband.Voorspelling EURO 2012-crew1-2Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 16 juni, 20.45 uur VoorbeschouwingDe Russen maken in poule A tot nu toe de beste indruk en hebben ook de meeste puntengepakt. In deze laatste wedstrijd hebben ze voldoende aan een gelijkspel, maar tochzullen de Russen voor de overwinning gaan: daarmee ontlopen ze waarschijnlijk Duitslandin de kwartfinale. Griekenland zal moeten winnen om nog door te gaan naar de volgenderonde, maar dat lijkt een onmogelijke opgave.StadionStadion Narodowy, WarschauVorige ontmoetingGriekenland en Rusland speelden op het EK van 2008 ook al tegen elkaar. Toen eindigde de groepswedstrijd, hun tweede wedstrijd in de poule, in een 1-0 overwinning voor Rusland. Zyryanov maakte het enige doelpunt.Voorspelling EURO 2012-crew0-2Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 (bewerkt) Okee guys dit is heel simpel. Griekenland poeft de bal maar wat heen en weer en Rusland loert met Dzagjoev voorin op balbezit. En wanneer de Grieken weer snel in hun broekzakken voelen of ze nog geld hebben om die vierhondertrilmiljard euro schade af te betalen PIEF POEF PAF heeft Rusland via een voorzet van Zirkov weer een goal gemaakt met het hoofd nu zitten ze nog dieper in een diepere penarie ze verliezen hun psychologisch daadkracht om weerstand te bieden en trekken zich met elf man terug op eigen helft voor de Rosii's no problem because ja, gewoon goed team dus passen ze de Grieken helemaal dol als bij de Slag van Marathon maar dan anders en dan komt die boomstam van een Pavulychenko een man twee man drie man uitkappen linkerstandbeen naar voren in de rechterkruising BAM 2-0 wedstrijd gespeeld Grieken #exit Russia strong naar de tweede ronde. Bewerkt: 16 juni 2012 door Cabyon Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Ik verwacht niet veel van de Grieken vanavond. Ik zeg 3-0 voor de Russen. Helaas ga ik deze wedstrijd niet bekijken aangezien de rest van de groepswedstrijden allemaal om 20u45 beginnen.. Mijn TV gaat aan staan op Polen - Tsjechie Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Dit is nou een wedstrijd waar ik naar ga zitten kijken alsof het een CL-finale is: veel stress dus. Hoop dat Polen hier wint en doorstoot naar de kwartfinales dus ik zeg (zoals de EURO-crew) 1-2 voor de Polen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Ik zeg 2-1 voor de Tsjechen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Dit is nou een wedstrijd waar ik naar ga zitten kijken alsof het een CL-finale is: veel stress dus. Hoop dat Polen hier wint en doorstoot naar de kwartfinales dus ik zeg (zoals de EURO-crew) 1-2 voor de Polen. Hoezo? Zelfs al halen ze het dan nog liggen ze er de volgende ronde uit. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 1 -0 voor Griekenland, de Grieken zijn door naar de kwartfinale. In het land gaat het slecht, ik ben blij voor ze. Mooie verdediging de 2e helft, gefeliciteerd hoor! Reageren
thebig Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 En dan winnen de Grieken verrassend met 1-0. Wat een rotwedstrijd, de Russen domineerden de hele wedstrijd en worden afgestraft op 1 fout. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 (bewerkt) Mijn pronostiek klopt, 2-0, er is een goal van de Tsjechen onterecht afgekeurd. PS: Hoog tijd dat ze dat camerasysteem eens installeren, dit was een zuivere goal en zeker geen buitenspel.. Schande dat dit nog voorkomt.. Bewerkt: 16 juni 2012 door MegaPilot Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Het had 2-0 voor Tsjechië moeten zijn. Alleen buitenspel... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Het had 2-0 voor Tsjechië moeten zijn. Alleen buitenspel... Dat geen buitenspel was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.