BiglifeRPG Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Alhoewel, het was bijna raak voor de Polen met die kopbal. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Hoezo? Zelfs al halen ze het dan nog liggen ze er de volgende ronde uit. Mooi ploegje dat ze hebben. Kunnen jammer genoeg niet constant presteren (de 90 minuten volhouden..) Hoe weet je al dat een ploeg er de volgende ronde uitligt. Mijn pronostiek voor groep A is volledig omgedraaid. Wie had verwacht dat Tsjechie en Griekenland doorgingen... It's the saaaaame thaang.. Dit is nou een wedstrijd waar ik naar ga zitten kijken alsof het een CL-finale is: veel stress dus. Hoop dat Polen hier wint en doorstoot naar de kwartfinales dus ik zeg (zoals de EURO-crew) 1-2 voor de Polen. En nu voel ik me dus rot.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Ik verwacht niet veel van de Grieken vanavond. Ik zeg 3-0 voor de Russen. My gewd.. volgende keer zwijg ik gewoon over mijn verwachte eindstanden. Fuck dit Reageren
thebig Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Bij mij lijkt er ook gejongleerd te zijn met de volgorde Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Ik had een gelijkspel, zat er niet ver vanaf. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Wat een bizarre wending! Maar goed voor Griekenland, het is algemeen bekend dat succes in de voetbalwereld een impuls geeft voor de economie. Geen land die dat meer nodig heeft dan Griekenland atm. Reageren
commando Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 Daar zat ik dan om 18h, dacht ik lekker voor het werk voetbal te kijken, was er geen wedstrijd vandaag om die tijd werd standaard ritme, 18h & 2045h voetbal mooie wedstrijd trouwens van Griekenland Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 Toch wel een verrassende poule, voor mij althans. Ik had toch wel verwacht dat Rusland het sterkste zou zijn en dat Polen met een beetje thuisvoordeel ook de laatste acht zou halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.