Poepchineesje Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Hallo, Weet iemand hoe ik mijn gameplay kan opnemen van GTA IV. Het is op de PS3. Ik wil er liever geen geld uitgeven. Groetjes, Poepchineesje Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Hallo, Weet iemand hoe ik mijn gameplay kan opnemen van GTA IV. Het is op de PS3. Ik wil er liever geen geld uitgeven. Groetjes, Poepchineesje Als je er geen geld aan uit wilt geven, dan is het niet mogelijk. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Hier vind je een topic over hoe je een capture device aansluit op je console. Het is niet gratis, en ik heb geen idee over hoeveel het kost, maar dat kan je wel eens Googlen. Reageren
callum Geplaatst: 21 mei 2012 Rapport Geplaatst: 21 mei 2012 http://www.supermier.com/ hier vind je het 1 en ander.. max € 20,00 denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.