Jump to content

Ray Liotta - GTA V?


WOOTinator

Recommended Posts

Ik zat rond te zwerven op het internet, GTA te googelen, tot ik uiteindelijk uitkwam op Ray Liotta's Wikipedia pagina.

(Ray Liotta is de stem-acteur van Tommy Vercetti)

Wanneer ik toch echt wel even schrok toen ik helemaal naar beneden scrollde. Ik was verbijsterd.

Jongens, kan het écht zo zijn..?

http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_Liotta

Als het niet waar was, dan had Wikipedia het toch allang verwijderd? Het staat er namelijk al een tijdje!

post-133872-1339288221,83.png

Bewerkt: door WOOTinator
Link to comment
Delen op andere websites

Zal vast onzin zijn, zoals gezegd kan iedereen wikipedia aanpassen. En al een tijdje is misschien ook wat overdreven, de pagina is het laatst aangepast om 7 juni 23.25. Zo'n drie dagen staat het er dus al.

Het is trouwens nooit bevestigd dat Tommy weer terug zou komen, dat zijn alleen vermoedens. De datum zegt ook veel: 2012-13. GTA V kan nog perfect dit jaar uitkomen.

En als ik echt eerlijk moet zijn: ik heb absoluut geen zin om weer in zijn huid te kruipen. Het zou me weerhouden om GTA V te kopen, want het kan volgens mij niets anders dan een slappe verhaallijn opleveren. Over het 3e era is alles gezegd, iets toevoegen zou het goede ervan kunnen wegnemen. Ga dan toch gewoon verder met het 4e era, of is daar ook al alles over gezegd?

Het is trouwens onmogelijk dat Tommy Vercetti weer terugkomt, als je het eens bedenkt. We weten namelijk dat de map van Los Santos helemaal gaat veranderen en dat het waarschijnlijk zelfs niet meer in verbinding gaat staan met SF en LV, dus ook geen San Andreas meer. Terwijl bij Tommy Los Santos bestond, onderdeel van San Andreas. Dat zou een beetje hetzelfde zijn als tijdreizen, absurd gewoon. Het is toch ook onmogelijk in het echte leven dat het Liberty City van III kan uitgroeien in dat van IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Zal vast onzin zijn, zoals gezegd kan iedereen wikipedia aanpassen. En al een tijdje is misschien ook wat overdreven, de pagina is het laatst aangepast om 7 juni 23.25. Zo'n drie dagen staat het er dus al.

Het is trouwens nooit bevestigd dat Tommy weer terug zou komen, dat zijn alleen vermoedens. De datum zegt ook veel: 2012-13. GTA V kan nog perfect dit jaar uitkomen.

En als ik echt eerlijk moet zijn: ik heb absoluut geen zin om weer in zijn huid te kruipen. Het zou me weerhouden om GTA V te kopen, want het kan volgens mij niets anders dan een slappe verhaallijn opleveren. Over het 3e era is alles gezegd, iets toevoegen zou het goede ervan kunnen wegnemen. Ga dan toch gewoon verder met het 4e era, of is daar ook al alles over gezegd?

Het is trouwens onmogelijk dat Tommy Vercetti weer terugkomt, als je het eens bedenkt. We weten namelijk dat de map van Los Santos helemaal gaat veranderen en dat het waarschijnlijk zelfs niet meer in verbinding gaat staan met SF en LV, dus ook geen San Andreas meer. Terwijl bij Tommy Los Santos bestond, onderdeel van San Andreas. Dat zou een beetje hetzelfde zijn als tijdreizen, absurd gewoon. Het is toch ook onmogelijk in het echte leven dat het Liberty City van III kan uitgroeien in dat van IV?

Ik denk ook niet dat het de speler wordt, maar gewoon een ander personage uit het spel, zoals een missiegever of iets anders.

En Tommy Vercetti was helemaal nooit in Los Santos, maar in Vice City. Voor hij naar Vice City ging, woonde hij in Liberty City.

En natuurlijk kan in een SPEL wel een stad helemaal veranderd worden: Liberty City, Vice City en San Andreas zaten ook gewoon in GTA 1, en die lijken qua plattegrond ook helemaal niks op de spellen uit de GTA 3 Era.

Ik weet best wel dat dit gewoon een gerucht is, en dat Wikipedia onzin kan bevatten, maar ze hebben toch admins die de zaak een beetje in orde houden, of niet? En ik denk zeker dat ze geen onzin toestaan op de pagina van een wereldberoemde Hollywood acteur.

Bewerkt: door WOOTinator
Link to comment
Delen op andere websites

Okee even totaal niets over de geruchten - WikiPedia is zo'n succes dat als iets niet klopt dat er niet heel lang later wel iemand anders langskomt om de fouten eruit te halen. Ik haal al mijn informatie van WikiPedia omdat het vaak gewoon klopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan Wikipedia dit eigenlijk weten?

Er is totaal geen info gegeven over GTA V. Misschien omdat ze naar de personage in de trailer hebben gekeken, Ray Liotta lijkt er trouwens op, is me een beetje opgevallen.

Maar jullie kunnen er natuurlijk ook anders over denken. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

WOOTinator: Ik heb ook nooit gezegd dat Vercetti in Los Santos is geweest (al kan het natuurlijk wel, maar goed). Het feit is gewoon dat de verhaallijnen van San Andreas, III en VC onderling banden hebben met elkaar. Dat moet dus zeggen dat in de tijd van III de map van San Andreas hetzelfde eruit zag als in GTA SA en tegelijkertijd ook VC. Als dit niet het geval zou zijn, zou dat een fout zijn in het verhaal.

Aangezien de map nu veranderd en Los Santos hoogstwaarschijnlijk geen onderdeel meer uitmaakt van SA (of toch niet duidelijk afleidbaar adhv de map) is het onmogelijk dat Tommy Vercetti terug komt.

Bovendien zou hij 61 jaar zijn ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Bovendien zou hij 61 jaar zijn ;p

We weten nog niet in welke tijd GTA V zich afspeelt hé.

Da's waar, hij zou ouder of jonger kunnen zijn, maar veel schelen gaat het niet.

Bovendien kunnen we wel stellen dat het zich in de periode tussen 2008 en 2013 afspeelt. Het enige wat we weten is dat het over 'de jacht naar de almachtige dollar' gaat, we zien veel zwervers in de trailer en mensen van wie hun huis wordt onteigend. Dat duidt dus op de financiële crisis.

Dus als we correct willen zijn, is Tommy tussen de 57 en 62 jaar oud.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft dan de stem ingesproken van de trailer?

Ray Liotta?

De man in het zwarte pak die we telkens te zien krijgen, dat is toch de man die verteld?

Dat zou ik niet verkeerd mogen hebben..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet. Ik heb vandaag toevallig nog een video gezien waarin ze alle Vice City characters lieten zien, met daarnast ook nog de real life characters. En bij de meesten merk je wel dat ze eigenlijk toch gebaseerd zijn op hun real life uiterlijk vind ik.

Heb zonet ook onderstaande foto gemaakt. Ik twijfel nog, maar ik zie deze er toch wel wat gelijkenissen in.

23j0r5z.png

Bovendien zou hij 61 jaar zijn ;p

We weten nog niet in welke tijd GTA V zich afspeelt hé.

Er zijn wel veel windmolens enz. te zien, dus ik vermoed dat het toch rond deze tijd zal afspelen. Waarschijnlijk, net als IV, in het jaar van de release. 2012 of 2013 dus waarschijnlijk. Eerlijk gezegd zou ik het nog wel zien zitten als Tommy (of CJ) zou terugkeren, of beiden, maar dan als opdrachtgevers. Ben wel benieuwd wat er allemaal nog gebeurd zou zijn in al die jaren. Misschien werken ze met flashbacks :D.

Vind alleen de stem misschien nog wat jong klinken voor iemand die 61 jaar is.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft dan de stem ingesproken van de trailer?

Ray Liotta?

De man in het zwarte pak die we telkens te zien krijgen, dat is toch de man die verteld?

Dat zou ik niet verkeerd mogen hebben..

Dat moet niet per sé zo zijn. Ze kunnen die man er gewoon ingestoken hebben om de aandacht af te leiden. Hij is namelijk de enige figuur waar alles even stil wordt en die we goed te zien krijgen, maar dat wil niets zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan Wikipedia dit eigenlijk weten?

Wikipedia weet niks, daar hebben ze leden voor, desbetreffende informatie is er trouwens opgezet door iemand zonder "Account" (dus gewoon een IP-adres), dus daar gaat de geloofwaardigheid, is er ondertussen ook al afgehaalt (ook door iemand zonder account). Ik zie trouwens wel de gelijkenissen met Ray Liotta, maar er zijn toch ook wel verschillen hoor.

Ik dacht trouwens dat V zich in 2009-2010 zou afspelen...? Die indruk had ik toch van de trailer, "begin" van economische crisis (en voornamelijk door de voertuigen die rondrijden)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...