Jump to content

Nieuwe GTA kopen.


Kiwie

Recommended Posts

Hey, ik wil graag voor dat GTA Five uitkomt nog een nieuwe GTA aanschaffen. Ik heb geen idee welke ik zou moeten nemen.

Welke ik al heb gespeeld:

GTA 2

GTA III

GTA Vice City

GTA San Andreas (Persoonlijk mijn favoriet)!

Hebben jullie een idee? Ik vond GTA San Andreas zoals ik al zei echt geweldig. Misschien kunnen jullie daar wat mee. Prijs maakt niet uit. Ik heb het liefst een GTA met een goed verhaal.

Groeten,

Kiwie

Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens naar WikiGTA, daar vind je in de linkerkolom alle GTA's die er zijn. Klik dan op een, dan zal je een verhaallijn zien en kan je ook zien op welke platformen deze is uitgekomen. Als je op een console speelt heb je geen probleem met systeemeisen, maar als je op de PC speelt is het verstandig om ook even bij systeemeisen te kijken. Mocht je voor GTA IV of de episodes willen gaan, kan je bij twijfel over de systeemeisen altijd de specificaties van jouw PC in dit topic plaatsen.

Van de GTA's die er verder zijn zou ik IV aanraden. Een uitgebreide storyline, en vele extra's. De missies zijn echter niet al te moeilijk. Een GTA zoals San Andreas is er nog niet, wellicht dat V weer in die richting gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor als je een PS2 en/of PSP hebt, dan kun je overwegen om GTA Liberty City Stories en/of GTA Vice City Stories aan te schaffen. Als je echt van een goed verhaal houd kun je beter voor GTA Liberty City Stories gaan vind ik persoonlijk, het verhaal daar in is wat serieuzer en daarom wat mij betreft beter. Per stuk betaal je maar 10 euro voor zo'n game, dus ik zou allebei de games kopen. GTA Vice City Stories daar in tegen heeft meer mogelijkheden zoals in helikopters vliegen/ zwemmen ( met beperking want je conditie raakt op ) en in speciale voertuigen rijden zoals de quadbike/fiets/ jetski enzovoort. Het verhaal in deze game is goed, maar minder goed als in GTA Liberty City Stories vind ik athans.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het liefst op een pc.

Dan is GTA IV eigenlijk de enige optie die je nog hebt. De allereerste Grand Theft Auto en London zijn leuk om te spelen, en ik vind dat elke liefhebber dat ook gedaan moet hebben, maar die kan ik je toch niet echt aanraden voor het verhaal. Dan blijft GTA IV over en zou ik inderdaad beide episodes er ook bij nemen. Dan krijg je immers extra verhalen en gameplay en volgens mij hoef je dat voor de prijs ook niet echt meer te laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Let er wel op dat je PC krachtig genoeg moet zijn, anders zou het handig zijn om je specificaties hier te plaatsen met Flitskikker's Infotool.

Dan kunnen we kijken of je PC GTA IV aan kan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Let er wel op dat je PC krachtig genoeg moet zijn, anders zou het handig zijn om je specificaties hier te plaatsen met Flitskikker's Infotool.

Dan kunnen we kijken of je PC GTA IV aan kan :)

En je Flitskikker InfoTool hier downloaden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...