Jump to content

[V] Storyline Contest - Stemtopic ronde 1!


Jacky-2007

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding
Anoniem| Stemmen in deze contest gebeurt anoniem op alle mogelijke manieren; het is niet zichtbaar van wie het geschreven stuk is, of op welk geschreven stuk de voorkeur van andere forumleden ligt

Tijd| Tot en met 24 juni 23:45u kan er gestemd worden

Link| Stemmen doe je via deze link: Stemmen!

Reacties| Mogen in dit topic

Succes!| .. met stemmen, het zijn prachtige stukjes geworden! :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb natuurlijk meteen voor mezelf gestemd, zonder de rest van de verhalen te lezen.

Nee, dat zou wat erg zijn. Ik heb eerlijk gestemd op een van de andere verhalen die ik het beste vond.

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, dit was een heel lastige keuze. Ik zat te twijfelen tussen 1, 2, 3, 4, 5 en 6...

Al met al vond ik inzending 5 het mooist geschreven, maar het verhaal van inzending 4 sprak me toch het meeste aan. GTA en Red Dead in de blender is niet heel verfrissend, maar wel lekker!

Echter, nogmaals, het was enorm moeilijk kiezen. Als ik in de winkel die 6 games voor m'n neus had liggen zou ik ze alle 6 jatten.

Oh ja, die poll is wel een beetje verwarrend. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen gedachteloos zo'n rondje inkleuren, omdat ze denken dat de nummers wel goed staan.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Gestemd!

Het valt wel op dat je de inzendingen in twee categorieën kunt verdelen.

Enerzijds de beschrijvende verhalen en anderzijds de verhalen in ik-vorm.

Het geeft wel een andere sfeer hoor.

Maar welke ik het beste vind zeg ik toch lekker niet.

Link to comment
Delen op andere websites

En voila gestemd, had gisteren al eens alle verhalen gelezen en vandaag pas gestemd, met geen verandering in mijn mening, ik denk dus voor de beste te hebben gekozen :)

Vind het mooi dat er 2 verschillende soorten verhalen zijn, het ene is trailer-beschrijvend, de andere een scène.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas was ik zelf niet in de gelegenheid om een teaser te schrijven, maar dan kan ik nu mooi objectief naar alle verhalen kijken. Zitten een paar goede en interessante teasers tussen, maar er was één waar ik echt meer van wil lezen. Die heeft mijn stem dus gekregen...ik hoop dat die teaser 't redt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels zijn er reeds vijfentwintig stemmen uitgebracht. Met nog een slordige vijfentwintig uur te gaan totdat de stemronde sluit en een nauw verdeeld veld lijkt het me een spannende strijd te worden! Om daar een beeld bij te vormen, de koploper heeft nu 28% van de stemmen in handen; het kan nog alle kanten op! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...