Jump to content

niemand komt bij mij in mn auto


hoi

Recommended Posts

ik heb gta san andreas op de pc en heb een paar missies waarin iemand bij je in de auto moet komen of bij je op de motor. Bijvoorbeeld met je girlfriend maar bij mij komen ze niet bij mij in de auto. kan je dit instellen ofzo??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Gebruik je mods en/of trainers? Enkele hiervan hebben de optie om je autodeuren op slot te doen als jij er in zit, wat tot gevolg heeft dat je vriendinnetje beteuterd naast je auto blijft staan.
  • Gebruik je normale auto's / motoren? Als je bijvoorbeeld met een tractor aan komt puffen, is er geen plek voor je dame.
  • Soms helpt het als je even uitstapt en weer opnieuw instapt, en soms moet je eerst op "G" (PC versie) drukken (als je buiten je auto staat) om je makker te roepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ooit cheats hebt gebruikt blijf je vast zitten in de missie waarbij je de girlfriend moet ophalen omdat ze niet in de auto gaat zitten. Hiervoor was geen oplossing te vinden, behalve opnieuw te beginnen en telkens te saven zonder cheats te gebruiken!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ooit cheats hebt gebruikt blijf je vast zitten in de missie waarbij je de girlfriend moet ophalen omdat ze niet in de auto gaat zitten. Hiervoor was geen oplossing te vinden, behalve opnieuw te beginnen en telkens te saven zonder cheats te gebruiken!

MOET IK NU ALLE MISSIE'S OVERNIEUW DOEN??

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ooit cheats hebt gebruikt blijf je vast zitten in de missie waarbij je de girlfriend moet ophalen omdat ze niet in de auto gaat zitten. Hiervoor was geen oplossing te vinden, behalve opnieuw te beginnen en telkens te saven zonder cheats te gebruiken!

De enigste cheat waarvan je later problemen van zal krijgen is de welbekende Riot Cheat waardoor je de missie Madd Dogg niet kan voltooien. De overige cheats zouden geen invloed moeten hebben bij het ophalen van een prostituee.

Even een vraag aan de topicstarter; Blijf je wel stilstaan met je auto? Zo niet dan kan ik me wel voorstellen dat ze niet instappen. emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ooit cheats hebt gebruikt blijf je vast zitten in de missie waarbij je de girlfriend moet ophalen omdat ze niet in de auto gaat zitten. Hiervoor was geen oplossing te vinden, behalve opnieuw te beginnen en telkens te saven zonder cheats te gebruiken!

De enigste cheat waarvan je later problemen van zal krijgen is de welbekende Riot Cheat waardoor je de missie Madd Dogg niet kan voltooien. De overige cheats zouden geen invloed moeten hebben bij het ophalen van een prostituee.

Even een vraag aan de topicstarter; Blijf je wel stilstaan met je auto? Zo niet dan kan ik me wel voorstellen dat ze niet instappen. emo.gif

ja ik blijf wel stilstaan. Maar als ik een minuut voor iemand staat gaat ie weg en dan heb ik dus mission failed

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...