NandroDavids Geplaatst: 29 juni 2012 Rapport Geplaatst: 29 juni 2012 1 juli, 20.45 uurVoorbeschouwingZoals door vrijwel iedereen verwacht staat regerend Europees en wereldkampioen Spanje in de finale vanEURO 2012. In de kwartfinale werd gemakkelijk met Frankrijk afgerekend en in de halve finale werd Portugalna strafschoppen verslagen. Aan de kant van Spanje maken Casillas, Sergio Ramos, Jordi Alba en natuurlijkXavi en Iniesta indruk dit toernooi. Italië is de verrassing van het toernooi, maar staat op basis van hetvertoonde spel volkomen verdiend in de finale. Buffon, Chiellini, Motta, De Rossi, maar vooral Pirlo en Balotellimaken het verschil. Balotelli kan door te scoren de topscorerstitel opeisen. Op dit moment leidt hij datklassement samen met Mario Gomez en Cristiano Ronaldo, met allen 3 goals. Aan de kant van Spanje heeft hijconcurrentie van Xabi Alonso en Fernando Torres die beiden 2 x hebben gescoord dit toernooi.StadionNSK Olimpiejsky, KievVorige ontmoetingSpanje en Italië openden tijdens EURO 2012 poule C met een onderlinge wedstrijd. Italië kwam dankzij invallerAntonio Di Natale op voorsprong tegen de wereldkampioen. Door een doelpunt van Cesc Fabregas wist Spanje nogeen gelijkspel uit het vuur te slepen.Voorspelling EURO 2012-crew1-1Spanje wint met 2-1 na verlengingWat verwachten jullie van de finale van EURO 2012? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 juni 2012 Rapport Geplaatst: 29 juni 2012 (bewerkt) Ik hoop echt dat Italië gaat winnen. Als het in ieder geval maar een mooie en spannende wedstrijd wordt, daar gaat het om. Wat ik tot nu toe in het EK miste waren wedstrijden waarbij beide teams constant even goed speelden, want meestal speelde er één team slecht en hoefde het andere team niet zo heel veel meer te doen om te winnen. Ik hoop dat bij deze wedstrijd beide teams op hetzelfde (goede) niveau gaan spelen. Bewerkt: 29 juni 2012 door SpacyColours Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 juni 2012 Rapport Geplaatst: 29 juni 2012 Ik verwacht dat Spanje wint, ze spelen wel heel erg effectief. Ze geven weinig kansen weg en weten altijd wel te scoren. Maar ik hoop dat Italië wint. Ze hebben me positief verbaasd met goed voetbal. En stiekem hoop ik dat Balotelli er nog 3 inschiet Reageren
BoerTijger Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Spanje na penalty's, 0-0 na 90 minuten, 1-1 na 120 minuten Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Als Italië speelt als tegen Duitsland wint Italië denk ik. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Laat Italie maar winnen, Pirlo moet het overwinnings doelpunt maken. Mario Balotelli het doelpunt ervoor, ik ben dat voetbal van Spanje zat. Die wedstrijd tegen Portugal was ook al een ergenis. Ik gok op 1 - 0 voor Italie. Dit keer gooi ik de gok er maar uit, ik zat de vorige keer bij Italie - Duitsland ook al fout. Reageren
myron.b Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Stel je voor dat Spanje dit wint.Dan zijn ze voor de 2e keer kampioen achter elkaar. Ik denk dat Italië wint met 3-2 penalty's Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Stel je voor dat Spanje dit wint.Dan zijn ze voor de 2e keer kampioen achter elkaar. Ik denk dat Italië wint met 3-2 penalty's Voor de 3e keer zelfs, het EK in 2008 hadden ze van Duitsland gewonnen. Maar Spanje behaald wel de 2e europese titel achter elkaar als ze morgenavond winnen. Ik hoop dat het waar is wat je zegt over die penalty's Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 Spanje speelt weer zonder spits, dus dat wordt passen tot in het oneindige. Ik ga voor Italië juichen. Althans, als daar reden toe is Reageren
thebig Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 2-0 voor Spanje. Ik vond de 2-0 ietwat onverdiend, Spanje deed geen klop meer nadat ze hadden gescoord. 1-0 had ik een correctere ruststand gevonden. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 Ach, Spanje valt me op zich mee, in vergelijking met de vorige wedstrijden. Goeie goals en Italië is voorin een beetje machteloos. Het is te hopen dat ze desondanks snel tegen weten te scoren, anders is de wedstrijd vroegtijdig beslist. Reageren
norik Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 (bewerkt) 3-0 voor spanjeeee Edithhhhhhh:4-0 Bewerkt: 1 juli 2012 door norik Reageren
MisterDM Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 Gaat niet echt zo lekker met Italië guys.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 Het rijmt op bang... AFGANG! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.