Jump to content

GTA V op Gamescom?


Aelias

Recommended Posts

Is hier niet al een topic over geopend?

Al hoewel, het is niet Rockstar die komt. Het is Take-Two Interactive die er aanwezig zal zijn :clown:

verklaar dan dat stukje GTA V wat in de trailer zit...

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet mogelijk dat rockstar en take 2 beide aanwezig zijn?

Nee ik denk het niet, Take-Two Interactive is namelijk het moederbedrijf van Rockstar. Dus ik denk dat het alleen Take-Two is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb R* al 3 keer gevraagd of ze inderdaad op gamescom zijn, maar nog steeds geen antwoord. Wat doen ze daar eigenlijk de hele dag :puh:

Koffie drinken en geheimzinnig doen over gta :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb R* al 3 keer gevraagd of ze inderdaad op gamescom zijn, maar nog steeds geen antwoord. Wat doen ze daar eigenlijk de hele dag :puh:

Heeft geen zin, je mails worden toch meteen verwijdert. :puh: Hopelijk komen ze de dag door met verder ontwikkelen van Agent of een andere game, Agent staat nog steeds op de site van Rockstargames. Zou zomaar kunnen dat Rockstar daar mee komt bij de Gamescom

Link to comment
Delen op andere websites

Kans is groot dat je mails in de spambox terecht komt van Rockstar, trouwens rockstar zal genoeg mails krijgen met diezelfde vraag dus dan kunnen ze het beter gewoon publiek melden.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat niet triest?

Wij kopen hun Games en zij verwijderen onze vragen :-(

Rockstar zou het trouwens denk wel druk hebben met nieuwe games ontwikkelen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat niet triest?

Wij kopen hun Games en zij verwijderen onze vragen :-(

Rockstar zou het trouwens denk wel druk hebben met nieuwe games ontwikkelen :clown:

Vind je dat echt zo verwonderlijk? Ik word namelijk al horendol van de vraag "Wanneer komt er nieuws in verband met GTA V?" Wat moet dat dan niet met de medewerkers van Rockstar zijn? Wacht dan ook gewoon af. Je zult vanzelf wel zien als er nieuws over GTA V verschijnt op Gamescom.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, kan dat me ook wel voorstellen. Maar ik heb in mijn bericht nergens iets gezegd over GTA V, gewoon een beschaafde vraag of ze op Gamescom aanwezig zullen zijn... Ik vind dat je dan toch wel even kunt antwoorden, mensen genoeg bij R* dacht ik ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die kunnen zich onmogelijk allemaal bezighouden met de oneindige grote toestroom van fanmails, een beetje verdraagzaamheid als fan is toch wel een deugd hoor ;)

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...