Jump to content

PS3 Lag op grote tv (GTA IV)


dennis12345

Recommended Posts

Heee,

ik speel nog wel is op me ps3 op de grote tv bij ons. Maar dan lagt gta iv soms tot vaak.

iemand enig idee of je dit met een update weg kunt krijgen of? ik heb hem gewoon origineel en alles is in prenciepe geupdate.

De kleine tv van 86cm ofzo doet die het prima op, maar op de tv van 149 cm lagt die dus soms. Gewoon op full-hd en soms op 3d met bijvoorbeeld black-ops.

Dus iemand enig idee hoe ik dit weg kan krijgen of moet ik het voor lief nemen?

heb nog een oudere ps3, omdat ik hem eerst gehackt had maar tegenwoordig gewoon origineel. veeltste leuk online haha.

alvast bedankt

Mvg,

Dennis

(spellen zijn trouwens niet beschadigt. ga er zeer zuinig mee om.)

Link to comment
Delen op andere websites

hmm, njaah ik dacht het al zo, maar dacht tog even vragen even kijken of iemand nog iets misschien weet.

Maar pech is pechxD dan maar soms een keer lag :) opzich wel fijn op grote tv maar beetje jammer dat die er soms moeite mee heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal liggen aan een instelling op je TV en/of PS3. Dat een PS3 "moeite" heeft met een grote TV is onzin..

jaah vind het ook wel raar, maarjah wist niet hoe ik het anders moest verwoorden haha :)

maar ik laat de ps3 gewoon automatisch kiezen door knop in gedrukt te houden dus. en tv zelf jah wat kan daar nouw mis mee zijn het is alleen met de ps3 xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...