Jump to content

EFLC start niet meer


IV4LIFE

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb sinds gisteren Saints Row 3. Op zich een leuk spel, maar EFLC hebben ook wel wat. Dus toen ik gisteravond dat weer wilde spelen, gebeurde er helemaal niets! Ik log in in RGSC, maar daarna gebeurt er niets (er draait dat cd'tje, maar verder niets). Ik heb CCC verwijderd met Driver Sweeper en de laatste versie gedownload (geen bèta) en geïnstalleerd. Ook heb ik de hotfix van AMD gedownload en geïnstalleerd. Iemand anders nog ideeën?

systeem:

  • MSI 870-C45
  • Pheom II X4 925
  • 8gb GSkill DDR3
  • Sapphire 4850
  • Corsair CX430

P.S. hij heeft het altijd goed gedraaid, net als IV. Misschien ook handig om te vermelden dat het scherm soms 1 of 2 seconden zwart wordt en daarna gewoon verder gaat en dat hij niet altijd wil doorstarten en geen beeld geeft (ik heb in de BIOS "stop on ERROR" al uitgezet).

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik snap niet waarom ik geen mail heb gekregen, daarom reageer ik nu pas.

Maar in ieder geval: probleem opgelost. Ik heb Windows Live ID Sign-In Assistant, Microsoft Games for Windows live Marketplace en redistributable verwijderd en weer geïnstaleerd (en een heleboel andere dingen ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...