Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos met Arnold Schwarzenegger! (hopelijk)


Rockstar Games is nu druk bezig met het maken van het computerspel Grand Theft Auto V. Dit betekent dat ze van de stad Los Angeles een grote karikatuur maken en zo Los Santos creëren. Zo zal het gemak om politicus te worden zeker thuis horen in Los Santos en GTA5. Het grootste voorbeeld voor een parodie is hierbij zeker Arnold Schwarzenegger.

Schwarzenegger is in Oostenrijk geboren, na dienstplicht bodybuilder geworden, waarna hij bekend is geworden als acteur in Hollywood-films als Total Recall en The Terminator. Toen hij in 2003 in de Tonight Show als grap zei dat hij gouverneur wilde worden werd hij na twee maanden verkozen zonder dat hij enig partijprogramma had. Enkel door bekend te zijn werd hij dus gouverneur.

Inmiddels is Schwarzenegger weer gouverneur-af en gaat hij weer in Hollywood-films verschijnen zoals Terminator 5 en The Expendables 2.

Zoals in de Verenigde Staten wel vaker is, blijkt de werkelijkheid vaak grappiger dan de parodie. Schwarzenegger gaat namelijk samen met Stan Lee (bedenker Spider-Man, X-Men) de TV-cartoon The Governator maken. The Governator kan, zoals hieronder is te zien, direct als grap op de TV in GTA5. Hopelijk kan Rockstar Games dit dus nog overtreffen. :7

Bron filmpje:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit zou inderdaad zo op TV kunnen in GTA. Alleen zouden ze hem dan een iets andere naam en iets ander uiterlijk geven, en net doen alsof het om iemand anders gaat, maar wel zo dat iedereen meteen beseft op wie het gebaseerd is.

ja, inderdaad of een combinatie van meerdere politici. ( ipv. i'll be back, i'll return ofzo )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

I won't be back :7

Ken je die uit de film commander > ''Blow some steam'' :7 Waarom ze al die oude acteurs weer uit de kast toveren trouwens, ik vind dat we aan mark wahlberg, jason stathem, matt damon enzovoort wel genoeg hebben. Arnold Schwarzenegger laat zijn spieren toch niet meer zien waarschijnlijk, en dat was zijn handelsmerk. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zou idd niet gek zijn als er een parodie op Arnold Schwarzenegger ik GTA V verwerken. Schwarzenegger was toch ook de goeveneur van Californië toch? :? Excuse me if I'm wrong. Maar dan zou het nog mooier zijn aangezien San Andreas gebaseerd is op Californië, en LS in San Andreas ligt. Leuk filmpje trouwens :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of een parodie van President Obama zou wel leuk zijn, ook al betwijfel ik dat het Obama zou zijn. Is er al in een van de GTA's een parodie geweest van een bestaand persoon?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of een parodie van President Obama zou wel leuk zijn, ook al betwijfel ik dat het Obama zou zijn. Is er al in een van de GTA's een parodie geweest van een bestaand persoon?

Ja volgens mij wel. Tom Goldberg (in GTA IV) is geparodieerd op Jack Thompson en ik dacht dat Salvatore Leone (in III era) op een maffiabaas is geparodieerd, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...