Jump to content

[V] Storyline Contest - Stemtopic ronde 2!


Jacky-2007

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding


Intro| Hier is hij dan, het stemtopic voor ronde 2 in deze contest. Iets later dan verwacht, maar we houden gewoon de geplande week aan die hiervoor stond. Hieronder is te lezen tot wanneer er gestemd kan worden.
Wanneer je de link opent, krijg je eerst nog even om op te frissen op de tweede pagina de teaser / trailers te lezen uit ronde 1. Daarna op de tweede pagina mag je je verdiepen in de verhaallijnen en daarna aangeven welke hiervan volgens jou de winnende verhaallijn mag zijn. Voor de stemmende leden, er is wegens het lage aantal deelnemers een regelwijziging geweest met het afronden van ronde 1. Deze staan hieronder nog even genoemd ter info.

Regelwijziging| Forumleden, stemmers en deelnemers! Stemronde 1 zit erop! In de regels was gesteld dat de beste vijf door gingen naar de tweede ronde. Dit is vanwege het aantal van zes deelnemers als volgt aangepast: Iedereen gaat door naar ronde 2; het behaalde resultaat in ronde 1 zal meetellen voor 25% van de totaalscore in de contest; het behaalde resultaat in ronde 2 voor 75%. Deze som zal ervoor zorgen dat de échte winnaar uit de bus komt rollen! De resultaten van ronde 1 blijven dus geheim tot na ronde 2. Mooiste is natuurlijk voor de stemmers dat we nu zes volwaardige verhalen krijgen te zien in ronde 2 in plaats van vijf! :klap:

Anoniem| Stemmen in deze contest gebeurt anoniem op alle mogelijke manieren; het is niet zichtbaar van wie het geschreven stuk is, of op welk geschreven stuk de voorkeur van andere forumleden ligt

Tijd| Tot en met 12 juli 23:45u kan er gestemd worden

Link| Stemmen doe je via deze link: Stemmen!

Reacties| Mogen in dit topic

Succes!| .. met lezen, genieten en stemmen! :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen GTAForm-naamcheck meer, is dit intentioneel? Ik merkte het even op.

Leuk dat zogoed als alle namen in alle verhalen een Spaanse (Mexicaanse) achtergrond hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was al bang dat het topic niet zou komen. Eindelijk wat leesvoer. Ik ga zo meteen de verhalen doorlezen en op mijn favoriet stemmen :)

Verdraaid. Lees je je eigen verhaal door, vind je er een kanjer van een fout in :l Nu ja, dan heb ik tenminste iets om de schuld op af te schuiven als ik verlies ;p

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat zogoed als alle namen in alle verhalen een Spaanse (Mexicaanse) achtergrond hebben :puh:

Ja, het valt sterk op.

Dat komt waarschijnlijk omdat we Los Santos kennen van het gangstermilieu dat er welig tiert.

En iedereen die een verhaal geschreven heeft, wil waarschijnlijk zo ver mogelijk uit e buurt blijven van de San Andreas Storyline.

Dit resulteert in geen afro-amerikanen, maar uitsluitend personages met latijns-amerikaanse achtergrond.

Leuke verhaaltjes BTW

Al had ik hier en daar toch nog wat meer gelust.

Misschien een goeie plottwist, een fantastich tot de verbeelding sprekende antagonist en een epische openingscene.

Kheb toch gestemd op eentje die het volgens mij verdiend te winnen.

Al hoop ik stiekem dat ik ook nog kans maak op een podiumplaats.

Bewerkt: door Tomato
Link to comment
Delen op andere websites

Compliment aan alle deelnemers, want ik vind ze stuk voor stuk voldoende geslaagd. Eén steekt er voor mij nog altijd bovenuit, en die heeft dan ook mijn stem gekregen. Ben benieuwd naar de uitslag en of mijn favoriet heeft gewonnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het stemtopic wat later kon verschijnen schoof het sluiten van de stemming ook door naar afgelopen vrijdag 00:00u. Ik kan jullie verklappen dat ik bezig ben de laatste hand te leggen aan de uitslag, en vervolgens een bijbehorende beloning in Photoshop ga maken; ik verwacht aan het begin van de avond hiermee klaar te zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...