Jump to content

GTA IV : Episodes from Liberty City


Sanchezmoto

Recommended Posts

:cya: hey ik heb mij GTA IV Episodes from Liberty City gekocht, en ben nu The lost & damned aan het spelen, maar als ik op de motor rij, dan wijkt die steeds af naar links :?

Verder vindt ik het wel nogal bizar qua controller handeling, en heeeel veel schaduwplaatsen, bijna 80% van het spel is in het donker.

Ook had ik vraagje ivm de cheats: je moet blijkbaar elke maal opnieuw de cheats invoeren? Bv wanted level moet je steeds herhalen want na een volgende politie aanval ben je die weer kwijt :(

San Andreas was beter vindt ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Speel je op de PS3? Dan denk ik dat je motion control (SIXAXIS) aanstaat, hiermee kun je sturen door je controller naar links of rechts te tilten. Dit kun je uitzetten in de Control Settings.

Als het spel te donker is, kun je de Brightness aanpassen zodat het iets lichter wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

:cya: hey ik heb mij GTA IV Episodes from Liberty City gekocht, en ben nu The lost & damned aan het spelen, maar als ik op de motor rij, dan wijkt die steeds af naar links :?

Verder vindt ik het wel nogal bizar qua controller handeling, en heeeel veel schaduwplaatsen, bijna 80% van het spel is in het donker.

Ook had ik vraagje ivm de cheats: je moet blijkbaar elke maal opnieuw de cheats invoeren? Bv wanted level moet je steeds herhalen want na een volgende politie aanval ben je die weer kwijt :(

San Andreas was beter vindt ik.

Heb je het spel al eens opgeslagen nadat je een cheat had ingevoerd? Zoja, open dan je telefoon. Ga naar het menu en selecteer helemaal onderin (Boven SIAXIS tutorial) Cheats. Daar zouden ze moeten staan :)

Link to comment
Delen op andere websites

:cya: hey ik heb mij GTA IV Episodes from Liberty City gekocht, en ben nu The lost & damned aan het spelen, maar als ik op de motor rij, dan wijkt die steeds af naar links :?

Verder vindt ik het wel nogal bizar qua controller handeling, en heeeel veel schaduwplaatsen, bijna 80% van het spel is in het donker.

Ook had ik vraagje ivm de cheats: je moet blijkbaar elke maal opnieuw de cheats invoeren? Bv wanted level moet je steeds herhalen want na een volgende politie aanval ben je die weer kwijt :(

San Andreas was beter vindt ik.

Heb je het spel al eens opgeslagen nadat je een cheat had ingevoerd? Zoja, open dan je telefoon. Ga naar het menu en selecteer helemaal onderin (Boven SIAXIS tutorial) Cheats. Daar zouden ze moeten staan :)

:tu: ok thx coor de info . Sammie ja heb een Siaxis, zal eens nakijken :)

:tu::klap: :klap: :klap: :klap: Alles werkt perfect nu !!! Motor ok, klaarheid ok, cool !!!

:puh: ok heb via de gsm mijn cheats gesafed. Hehe zelfs een spelletje gaat met zijn tijd mee :D gsm's in GTA !!!

Wat wel ook zeer lastig is, is om uit dat safe house (Hardrock cafe) te geraken, altijd maar zoeken naar de uitgang. En elke 5 seconde die rotte gsm die afgaat om een missie. Je kan niet rustig wat rond toeren. :bonk:

>>> Door Guardian1980: Triplepost samengevoegd. Gelieve de volgende keer de "Bewerken"-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

:cya: hey ik heb mij GTA IV Episodes from Liberty City gekocht, en ben nu The lost & damned aan het spelen, maar als ik op de motor rij, dan wijkt die steeds af naar links :?

Verder vindt ik het wel nogal bizar qua controller handeling, en heeeel veel schaduwplaatsen, bijna 80% van het spel is in het donker.

Ook had ik vraagje ivm de cheats: je moet blijkbaar elke maal opnieuw de cheats invoeren? Bv wanted level moet je steeds herhalen want na een volgende politie aanval ben je die weer kwijt :(

San Andreas was beter vindt ik.

Sixaxis mode doe hem uit via Menu

Ik deed ooit die tuturial toen ik IV pas had

Ik kon er niet meer uit.

En had ooit eens Sixaxis mode in Menu aangezet.

En wist niet meer hoe die uit moest lol ;P

- Jelle :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...