Jump to content

Waar kan ik zien op hoeveel procent ik zit en hoeveel procent moet ik hebben om het volgende deel vrij te spelen?


ehm...ikweetgeennaam

Recommended Posts

hoe haal je de eerste missie van M??? de dealers zijn telkens niet in het gebouw...

>>> Door Guardian1980: Ik ben zo vrij geweest om je topic-titel aan te passen. Zo weten andere leden waar het over gaat en is het topic wat makkelijker te vinden door de zoekmachine.<<<

Bewerkt: door ehm...ikweetgeennaam
Link to comment
Delen op andere websites

KAN DE TEKST WAT GROTER IK KAN HET NIET GOED LEZEN

Start menu --> Stats --> General

Het aantal procenten hangt ook van de stunt jumps en de duiven af. Ik weet niet rond welk aantal procent je het eiland vrijspeelt, maar het is rond 20 - 30 missies, aangezien je bij sommige missies kunt kiezen welke je wel doet en welke niet.

Ook een tip: Zet de vraag in de titel, meer mensen zullen er naar kijken. En alsjeblieft niet zo'n lettertype. We kunnen het normaal ook wel zien.

Bewerkt: door Fezz
Link to comment
Delen op andere websites

haha, sorry, dit is me eerste post dus ik wist niet goed hoe het werkte, maareeh... ik zit rond de 42 missies en heb 1 duif en 2 stuntjumps... hoelang duurt het dan nog ongeveer???

Link to comment
Delen op andere websites

Beste ehm...ikweetgeennaam,

Het vrijkomen van de delen in GTA hangen niet af van hoeveel procent je de game hebt voltooit, maar van welke missies je hebt gespeeld. In de Wiki kan je zien na welke missies welke delen vrij komen. Kijk in het overzicht welke missies je tot nu toe hebt gespeeld, dan kun je meteen zien welke je nog moet spelen voordat het volgende eiland vrijkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Op Wikigta kan je zien waar je een eiland vrijspeelt door de 'mission tree' te volgen (de nederlandse Wikigta doet het niet atm)...

Voor GTA IV speel je het 2e eiland vrij na de missie: "Blow your Cover" (= toegang tot Algonquin;

Het laatste eiland speel je vrij na "Three Leaf Cover" (= geeft toegang tot Alderney).

Ja guardian was me voor zie ik net, maar ja :puh:. Dan hoef je het zelfs niet meer op te zoeken xD.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad want als je gta eenmaal heb uitgespeeld komt dat moment van

"wauw deze missie is vet"

en zo van

"zo hee dit wapen is ook weer nieuw en wat mooi"

niet zo heel snel meer terug dus op zich moet je gta ook niet te snel uitspelen.

ik persoonlijk vond het altijd erg jammer als ik gta heb uitgespeeld.

maar gelukkig kan je bij gta nog genoeg ontdekken ook als je hem wel al uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist alle quotes uit dit topic verwijderd. Als je wilt reageren op het laatste bericht, hoef je dat niet te quoten. Het scheelt scrollen en leest minder irritant (dat laatste is in ieder geval mijn persoonlijke mening).

Het verzoek aan een ieder dus om niet onnodig te quoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist alle quotes uit dit topic verwijderd. Als je wilt reageren op het laatste bericht, hoef je dat niet te quoten. Het scheelt scrollen en leest minder irritant (dat laatste is in ieder geval mijn persoonlijke mening).

Het verzoek aan een ieder dus om niet onnodig te quoten.

ik heb het uitgezocht en ik moet nog drie missies :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...