Jump to content

Screenshot Analyse


WOOTinator

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Woody268

    4

  • Forumrunner

    3

  • WOOTinator

    3

  • SpacyColours

    2

Denk dat je ze niet kunt besturen, maar dat het meer als decorstuk wordt gebruikt. Zo was dat ook bij VC het geval. De mogelijkheid om terug vliegtuigen te besturen is awesome. :tu:

Zou kunnen, maar we zijn inmiddels ook 10 jaar verder dan Vice City hea? :puh: Maar we zien wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta5videos heeft een nieuwe video uit ivm met screens.

Die gast praat echt onzin. Als Rockstar het hoofdpersonage niet wil laten zien, denk je dan dat ze de model van het hoofdpersonage gebruiken? Dit is gewoon een random model dat ze hebben gebruikt, niet die van het hoofdpersonage of een ander belangrijk persoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik een zappelin, die contstant boven de stad zweeft, ook als zéér onrealistisch zie.

Uberhaupt een zappelin in 2012

Bewerkt: door Radiohead
Link to comment
Delen op andere websites

Zeppelins vliegen nog altijd rond hoor, maar worden enkel gebruikt voor pleziertripjes (moet ook wel met de gigantische hoge kosten van zo'n ding)

Dus die zeppelin hier zal waarschijnlijk als decorstuk functioneren waarin zich mogelijk een interieur bevindt waar een missie kan afspelen of waar je willekeurig zelf naar toe kan (misschien is het dan ook wel de "One Mile High"-club? Zou zeer interessant zijn, de reclame bevindt zich op de zijkant van één van de in aanbouw zijnde torens in het centrum (en ik denk niet dat die een mijl hoog wordt :clown: )

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Hij praat geen onzin. Dat is ieder zijn eigen mening gewoon. knipoog.gif

Maar dan kan het nog wel onzin zijn. Hij geeft zijn mening, en ik vind dat het onzin is. Waarom zouden ze het personage in de helikopter zetten als ze niet willen dat wij hem zien? Het is geen speurtocht ofzo hoor. Het is gewoon een screenshot van een (pre-)alpha stage van het spel. Die hebben ze niet uitgegeven om ons te teasen, die hebben ze uitgegeven omdat ze niks beters hebben. En ze moesten wat uitgeven, want mensen op GTAForums.com (en hier ook) konden niet wachten, en zouden het spel niet meer kopen als ze niet binnen een maand nieuwe info krijgen. Ja, en dan krijg je dit. Ik denk ook dat deze screenshots ouder zijn dan de trailer. Ze hebben het hoofdpersonage nu vast wel af, maar ten tijde van het maken van deze screenshots was de helikopter in ieder geval nog niet af. En de andere character models ook niet. En de hoofdpersonage is een van de laatste personages die nog geperfectioneerd/veranderd wordt. Kijk maar naar GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Of het kan natuurlijk onzin zijn :clown:

Trouwens, dacht je nu echt dat R* screenshots heeft vrijgegeven om de klagers tevreden te stellen? Ze weten ook wel dat het net die mensen zijn die GTA V het liefst van al willen en dat ze met hun staart tussen hun benen zouden terugkruipen wanneer er meer info is gekomen. Zo bleek ook, toen die twee simpele screenshots op de Newswire kwamen, zag ik iemand die 'meteen MP3 voor de xbox en PC is gaan halen en de boycot stopzet'

Link to comment
Delen op andere websites

Of het kan natuurlijk onzin zijn :clown:

Trouwens, dacht je nu echt dat R* screenshots heeft vrijgegeven om de klagers tevreden te stellen? Ze weten ook wel dat het net die mensen zijn die GTA V het liefst van al willen en dat ze met hun staart tussen hun benen zouden terugkruipen wanneer er meer info is gekomen. Zo bleek ook, toen die twee simpele screenshots op de Newswire kwamen, zag ik iemand die 'meteen MP3 voor de xbox en PC is gaan halen en de boycot stopzet'

Had je hem niet kunnen stoppen? MP3 is namelijk echt bagger. Van te voren leek het echt wel een goede game, maar er zijn te veel van die effecten en cutscenes.

Maar ze hadden deze screenshots beter niet kunnen geven, want je kunt duidelijk zien dat GTA V nog lang niet af is. Als deze screenshots nog van voor de trailer zijn (dat hoop ik), is er nog een eventuele kans dat GTA V nog in 2012 uitkomt. Maar als dit nieuwe screens zijn, gaat GTA V 2012 niet meer redden. Ze hebben niet eens een interieur van de helikopter, en de character models zien er nog lelijk en wazig uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist mooi van R* dat ze onafgewerkte screens geven. Ken jij een ander bedrijf die dit met opzet zou doen?

Als ze nog andere screens geven later, dan kunnen we de evolutie van het spel mooi volgen. Nu zien we dat de spelwereld al klaar is, maar dat er nog aan de voertuigen moet gewerkt worden. Dus weten we waar de ontwikkeling ongeveer zit, anders zaten we nu nog in het duister te tasten en vals te hopen dat GTA V dit jaar nog uitkwam.

Het kan trouwens een verwarringsmanoeuvre zijn van R*. We weten niet zeker of de screens van voor of na de trailer dateren. De trailer is veel beter afgewerkt, maar dat wil niets zeggen. Het staat vast dat er aan de trailer veel gewerkt is, wat van de screens niet gezegd kan worden. Die zijn gewoon genomen en gepost.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...