Jump to content

Social Media in GTA


GTA-top

Recommended Posts

Het is deze tijd een groot ding, social media. Komt dit ook in GTA V ? Dat je met je telefoon niet alleen maar kan bellen, multiplayer op kan starten of cheaten maar ook op internet kan met je mobiel. En dan vervolgens op de GTA variant van Twitter, Facebook etc. kan ? Om vervolgens te tweeten dat je mensen dood een het schieten ben met je RPG, of kan lezen wat je mede gangleden hebben besteld bij de burger shot. Ik zou het leuk vinden, maar ik denk niet dat het mogelijk ik is, wat denken jullie er van ?

Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het wel leuk.

en dat als je wil je ook echt via je echte facebook twitter account kan. maar dan hebben ze misschien rechten nodig.

en dat het ook gewoon via je computer kan die in je huis staat.

ook lijkt het mij wel leuk als je met je computer gsm naar internet gaat je eigenlijk gewoon internet opent dus naar alle sites kan.

waaronder google gtaforum youtube enz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het niet, die asociale media heeft al zo veel verneukt... Ik vind dat je niet helemaal 100 bent als je steeds dingen gaat twitteren als 'ik heb iemand met een RPG dood geschoten, joepie! #GTAV #joepie #rpg #tyfopmetjesocialemedia'.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij wel grappig als dit erin komt, maar waarschijnlijk zal Rockstar wel parodieën van social media in GTA V steken want dat hadden ze ook bij GTA IV gedaan. Alleen zal net zoals bij GTA IV deze sites niet de mogelijkheid hebben om ze zelf te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet is het mogelijk :puh: Of dat je GTA Twitter automatisch wordt geupdate na een missie. Als je dan naar je GTA Twitter gaat dan kun je lezen wat Albert van de missie vond enzo. En dat je ook tweets van andere personen ziet m.b.t. een missie die je net gedaan hebt. "#OMG almost killed by a caucasian psychopath with an RPG". En ook gewoon Rockstar-achtige tweets :puh: Maar daar ga ik niet te veel hoop op vestigen :puh: Maar het lijkt me opzich wel leuk om social media zoals Facebook of Twitter te hebben, maar ik zou het ook zeker niet missen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zouden het toch niet moeten doen bij mij hoor, GTA V linken met Facebook of Twitter. De bijdrage aan het spel is 0.

Bovendien zie ik R* nog niet zo snel samenwerken met een van die twee. Ik zie hen eerder in het belachelijke worden getrokken in de game zelf.

Trouwens, een update na elke missie die je hebt uitgespeeld op Twitter/Facebook. Dat is een mooie manier om voor de rest van je vrienden de verhaallijn te spoilen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik iedereen erop wijzen dat de topicstarter in zijn openingspost het heeft over een R*-variant op social media in GTA V, zoals de datingsite in GTA IV, en het helemaal niet heeft over een koppeling tussen de echte social media en de game? :puh:

Het ligt aan de uitwerking of ik het zal waarderen of niet. Mij lijkt het tof als er op de RDR-achtige krantmethode, en de GTA IV-achtige radionieuws-methode, er wordt teruggegrepen naar wat jij hebt beleefd in de verhaallijn. Maar het moet wel optioneel zijn, dus bijvoorbeeld bij een R* parodie op Twitter, dat je de mogelijkheid hebt om actief (zelf ook twitteren) of passief (alleen lezen van anderen) er iets mee te doen. Als het geen "moetje" is zie ik er de meerwaarde van in.

Ik denk wel dat we dergelijke lolbroekerij van Rockstar Games kunnen verwachten. Internet stond in IV in de kinderschoenen, vooral passief, maar vooral als het gaat om bijvoorbeeld hints / tips op hidden packages zijn de mogelijkheden hiermee wel erg groot. Denk bijvoorbeeld aan het kunnen followen van whattheydonotwantyoutoknow.com? Iedere dag / week een Tweetje met een hint naar de locatie van de volgende pidgeon? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

pfff ik zou er moe van worden

leuk dat je iets kan doen met je telefoon maar wat voegt het toe?

ik werd al gek van die zogenaamde vrienden die boos werden als je niet ee ging op een date

hopelijk halen ze dat eruit

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik iedereen erop wijzen dat de topicstarter in zijn openingspost het heeft over een R*-variant op social media in GTA V, zoals de datingsite in GTA IV, en het helemaal niet heeft over een koppeling tussen de echte social media en de game? :puh:

Het ligt aan de uitwerking of ik het zal waarderen of niet. Mij lijkt het tof als er op de RDR-achtige krantmethode, en de GTA IV-achtige radionieuws-methode, er wordt teruggegrepen naar wat jij hebt beleefd in de verhaallijn. Maar het moet wel optioneel zijn, dus bijvoorbeeld bij een R* parodie op Twitter, dat je de mogelijkheid hebt om actief (zelf ook twitteren) of passief (alleen lezen van anderen) er iets mee te doen. Als het geen "moetje" is zie ik er de meerwaarde van in.

Ik denk wel dat we dergelijke lolbroekerij van Rockstar Games kunnen verwachten. Internet stond in IV in de kinderschoenen, vooral passief, maar vooral als het gaat om bijvoorbeeld hints / tips op hidden packages zijn de mogelijkheden hiermee wel erg groot. Denk bijvoorbeeld aan het kunnen followen van whattheydonotwantyoutoknow.com? Iedere dag / week een Tweetje met een hint naar de locatie van de volgende pidgeon? ;)

Ik denk dat het dan vooral 'passief' wordt, dat je alleen kunt lezen. Of misschien wel 'actief', maar dan krijg je random tweets, zoals Niko Bellic reageert op mailtjes zeg maar. Dat van whattheydonotwantustoknow.com lijkt me ook wel wat, al zullen ze in LS wel met wat anders aankomen als met duifjes, ik ben benieuwd wat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het lijd te veel af van het spelen van GTA en het slaat ook gewoon nergens op.... Wat mij wel leuk lijkt is sms'en naar andere characters maar dat gaat moeilijk want dan moeten ze allle woorden inprogrameren... Dus vergeet social media en ga GTA spelen ofzo.

Ik wordt gek van die mensen die onzin topics maken die toch niet uitkomen laat staan door rockstar wordt gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt gek van die mensen die onzin topics maken die toch niet uitkomen laat staan door rockstar wordt gelezen.

Wat is er mis met het aanmaken van topics om te discussiëren over wat je denkt, hoopt of verwacht van GTA V? :)

Ik vermoed dat er best wel IETS is met betrekking tot social media. In de huidige tijd kan je er haast net omheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...