B-Dup Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik zat net een topic door te kijken, en daar in werd een map gelinkt waar die burgular wagens stonden, zo ook in San Fierro en Venturas Nou heb ik daar dus nooit ingebroken, kan dat eigenlijk wel? (Alvast m'n excuses voor het opnieuw openen van een topic, maarja.. ik ben hier net nieuw, dus ik weet nog niet echt precies waar ik dit kwijt moet, en oude topics uppen mag blijkbaar niet (?) ) :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Geef eens ff een link naar dat toppic. Naar mijn weten kan dit aleen in Los Santos. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12331 hierzo blijkbaar kan het dus wel, maar waar moet je je buit dan opslaan als je niet in Los Santos bent? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Geef eens ff een link naar dat toppic.Naar mijn weten kan dit aleen in Los Santos. :huh: Ja het kan alleen in Los Santos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12331 (Alvast m'n excuses voor het opnieuw openen van een topic, maarja.. ik ben hier net nieuw, dus ik weet nog niet echt precies waar ik dit kwijt moet, en oude topics uppen mag blijkbaar niet (?) ) ohmy.gif Dit is geen oud topic. :blink: Is maar (kijkt naar de datum) 2 dagen geleden. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 maar daar zat al een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 maar daar zat al een slotje op A zo... Ik denk dat je in SF en LV geen missies kan doen bij die truck. Als je dan (op Ps2) op R3 drukt, dan reageert die niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ja, je kan gewoon in Las Venturas in de woonwijken inbreken .. Vraag me af wat de rest van de leden nou allemaal verzint in dit topic :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 In SF kun je ook gewoon inbreken. Alleen vind je de huizen niet zo snel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Hier staan de plaatsen van de zwarte boxville's waarmee je kan inbreken . Edit: Ja dit zijn de inbreek Boxvilles, staat in me post <_< Bewerkt: 10 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Hier staan de plaatsen van de zwarte boxville's waarmee je kan inbreken . Dus dat zijn de inbreek boxvilles? Want er zijn ook normale boxvilles. En anders kan je toch gwoon zo'n boxville uit LS na LV rijden en dan op 2 drukken? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 waar moet je je gestolen goederen dan bewaren in San Fierro of Las Venturas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.