Jump to content

Aantal auto's in Liberty City


Viano

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb GTA IV inmiddels ook op de PC geïnstalleerd, voornamelijk voor het gebruiken van mods waardoor het allemaal net wat leuker wordt.

Nu heb ik een aantal auto's vervangen voor gemodificeerde types, maar het valt mij op dat na het installeren nog maar weinig verschillende soorten auto's rondrijden. Dus het aantal is wel hetzelfde gebleven, maar de diversiteit is er bijna niet. Zo kan het zijn dat er naast Taxi's en politieauto's nog maar 1 ander type auto rondrijdt. Ook merk ik dat het verkeer wordt aangepast aan de auto waarin jij rijdt, als je een turismo rijdt dan rijden er opeens allemaal turismo's.

Ik zou graag wat meer diversiteit willen, zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik dat voor elkaar krijg?

Alvast heel erg bedankt,

groeten van Martijn

>>> Door Guardian1980: Even een zetje gegeven naar het Modding Hulp-forum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de taxi-bug, waardoor er alleen maar taxi's en politieauto's rondrijden. Een oplossing hiervoor is een script die je hier kunt downloaden. Je hebt wel veel RAM-geheugen nodig en een snelle computer!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de taxi-bug, waardoor er alleen maar taxi's en politieauto's rondrijden. Een oplossing hiervoor is een script die je hier kunt downloaden. Je hebt wel veel RAM-geheugen nodig en een snelle computer!

Dankjewel! Ik zal een bericht geven als het gelukt is, benieuwd of de computer het aankan....

Link to comment
Delen op andere websites

Het is uiteindelijk gelukt met een ander programma dat ik op Youtube vond. Het programma is te vinden via deze link: www.gta4-mods.com/script/trafficload-f9780 en deze fixt de Taxi-Bug zeer goed en kost ook niet al teveel geheugen, ik merk er in ieder geval niets van. Dus mochten meer mensen er last van hebben, bij deze!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...