Jump to content

Radio uitzetten


Sanchezmoto

Recommended Posts

Ik heb wel een vraagje ivm mijn PS3 GTA The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony : hoe kan je namelijk de radio uitzetten? Bij de andere GTA series kan je de radio veranderen van post, maar ook uit zetten./ Hierbij gewoon veranderen van post maar niet uit?

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

De knop inhouden waarmee je normaal de radio mee verandert, voor de XBOX wilt dat zeggen dat je voor één seconde of iets meer een pijltje op^zij duwt, ik ken jammergenoeg de PS3 variant niet, maar ik gok ook op het pijltje inhouden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De knop inhouden waarmee je normaal de radio mee verandert, voor de XBOX wilt dat zeggen dat je voor één seconde of iets meer een pijltje op^zij duwt, ik ken jammergenoeg de PS3 variant niet, maar ik gok ook op het pijltje inhouden ;)

Ja thx ik had het eigenlijk al gevonden nog voor ik de pc weer uitdeed :)

Link to comment
Delen op andere websites

Posts afgesplitst. Het is niet nodig om te reageren op een topic van twee jaar geleden, welke ook nog niet eens over dit onderwerp gaat. ;)

:? euhm ik ben helemaal niet gewent om op een forum te zitten, deze forum is mijn allereerste en enigste en dan nog wel omdat ik vast zat met GTA San Andreas. Anders zou je mij nooit op een forum zien ^_^ Ik zie heel veel berichten die dateren vn 2008-2010 maar weet ik nu dat die berichten niet meer toegankelijk zijn, waarom verwijderen ze die dan niet helemaal? En waar ik iets moet zetten vindt ik helemaal onozel. Dus stel ik wil iets vragen over de kleur van een auto, speciale topic, iets over een missie, speciale topic, iets over de prijs van een game, speciale topic :? wat een miserie allemaal.

>>> Door Dutchy3010: Zie PM, daar kunnen we er verder over hebben. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...