Jump to content

Hoe werkt GTA IV multiplayer?


Jacobboy

Recommended Posts

Hey Gta gamers.

Ik had eerst gedownload maar heb hem nu ook gekocht is gewoon zo mooi spel.

Maar ik snap nog niet zo veel van multiplayer ik wil graag weten hoe je een server joint ik weet wel hoe je er een start maar dan komt er niemand in en mijn vraag is is er geen server list of zoiets?

En wat is EFLC? is dat een bestanden map want dat heb ik helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt erop dat je firewall of je router je connectie blokkeert. Druk even op de Home toets om in het Games For Windows menu te komen (er van uitgaande dat je op PC speelt) en kies dan bij Instellingen of Opties o.i.d. de optie om je NAT te testen. Om te kunnen spelen met anderen moet deze minimaal 'moderate' zijn, maar 'open' is natuurlijk altijd beter. Als je NAT strict is moet je poort 3074 openen in je router. Als dat niet lukt probeer dan ook poort 80, 88 en 53.

EFLC (Episodes From Liberty City) is een soort uitbreidingspakket (werkt ook zonder GTA IV geïnstalleerd) dat je apart kan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt erop dat je firewall of je router je connectie blokkeert. Druk even op de Home toets om in het Games For Windows menu te komen (er van uitgaande dat je op PC speelt) en kies dan bij Instellingen of Opties o.i.d. de optie om je NAT te testen. Om te kunnen spelen met anderen moet deze minimaal 'moderate' zijn, maar 'open' is natuurlijk altijd beter. Als je NAT strict is moet je poort 3074 openen in je router. Als dat niet lukt probeer dan ook poort 80, 88 en 53.

EFLC (Episodes From Liberty City) is een soort uitbreidingspakket (werkt ook zonder GTA IV geïnstalleerd) dat je apart kan kopen.

oke dankje ik ga proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in-game bent moet je pijltje omhoog drukken voor je telefoon, dan met pijltjes naar Multiplayer druk op enter. Kies dan Live als goed heb, bij lan kom je niemand tegen, en dan join en welke gamesoort je wilt. dan moet je wel vinden. Anders is je verbinding nog verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...