tristandijkstra Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 Beste Lezer ik heb sinds 28-05-2012 GTA IV geinstaleerd maar hij start op in 800x600 resolutie maar wil hem aanpassen in een goeie resolutie als ik op het balkje klik van hoe hoog ik de resolutie dan schiet hij weer terug naar de 800x600 (als ik de muisknop los laat) bij elke optie die je aanklinkt schiet ie steeds weer terug als je de muis knop los laat wat is het probleem wie kan me helpen mijn korte PC gegeven's: hoe kan het dat het gewoon niet naar behoren werkt? wie kan me helpen met een oplossing alvast bedankt voor jullie aandacht Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 Waarschijnlijk is je computer niet goed genoeg om het spel op hoge grafische instellingen te draaien. Je processor en werkgeheugen zijn sowieso al op het randje. Je kan proberen om de instellingen te veranderen met behulp van commandlines (meer info), maar dan zal je framerate waarschijnlijk zo laag zijn dat het onspeelbaar wordt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 En misschien is het ook wel handig als je de informatie over je videokaart er ook bij zet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.