kortman_8 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb gebied 1 helemaal doorzocht op de millimeter. En niks gevonden. :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb ook alles onderzocht maar ook niks zou nog een keer opnieuw doen :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Kheb net ff bij me matie gekeken Enne ik zie alleen die ene lange gat ofzo voor de rest niks. Ik denk dat R* hem er wel in wou maken maar er niet aan toe kwam. Enne mischien dat die bord met No Easter Eggs.... er iets te maken mee heeft Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Enne mischien dat die bord met No Easter Eggs.... er iets te maken mee heeft dat lijkt mij eerlijk gezecht heel erg sterk maar het zit wel in de buurt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Enne mischien dat die bord met No Easter Eggs.... er iets te maken mee heeft dat lijkt mij eerlijk gezecht heel erg sterk maar het zit wel in de buurt. als ze daar een bord plaatsen met "no easter eggs"plaatsen, zit daar waarschijnlijk dicht in de buurt nog een EE! dat is typische R* humor! en aangezien dat bord op de Gant (Golden Gate)Bridge hangt... :gtasign: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Bij VC is er toch ook zo'n luchthaven weggehaalt. Misschien is dit hetzelfde. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 zou je dat dan ook kunnen zien met de truc van Lantyz?heel hoog gaan zodat je de blueprints ziet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb iets gevonden: in die boot in de Easter Basin Navel base(waar je die hydra moest jatten in die missie)in het water (waar je die boot naar binnen zag varen in de cutscène)daar ligt een Vortex hovercraft.Wat doet die daar als je er toch niet mee wegkan? :blink: En die poort gaat niet openJe kan er in langs de zijkant met een jetpack, dan ff de omgekeerde weg volgen en je bent er. EDIT: bijna vergeten: er staat soms een hydra op het dek! ik kan helaas geen screens posten, dus wil iemand anders dat doen? alvast bedankt, GTA-lover Het is idd waar. Ik vind het ook wel dom want je komt er op geen enkele manier uit en die deur gaat nooit meer open. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Heeft iemand een code om altijd onder water kunnen?? zodat ik de hele zee kan afzoeken... :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb iets gevonden: in die boot in de Easter Basin Navel base(waar je die hydra moest jatten in die missie)in het water (waar je die boot naar binnen zag varen in de cutscène)daar ligt een Vortex hovercraft.Wat doet die daar als je er toch niet mee wegkan? :blink: En die poort gaat niet openJe kan er in langs de zijkant met een jetpack, dan ff de omgekeerde weg volgen en je bent er. EDIT: bijna vergeten: er staat soms een hydra op het dek! ik kan helaas geen screens posten, dus wil iemand anders dat doen? alvast bedankt, GTA-lover Het is idd waar. Ik vind het ook wel dom want je komt er op geen enkele manier uit en die deur gaat nooit meer open. heuuu bij mij is dat wit er niet ik kan gewoon hovercraft nemen en naar buiten vliegen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Heeft iemand een code om altijd onder water kunnen?? zodat ik de hele zee kan afzoeken... :lol: ga volgende x even naar www.gtagames.nl CJ kan niet verdrinken/Oneindig zuurstof CVWKXAM @Chaos power Lijkt me sterk hij is alleen maar open bij de missie dat je een hydra moet jatten. Bewerkt: 14 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik zweer het kzal is screen proberen te nemen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik zweer het kzal is screen proberen te nemen Hmm kan ik me ook moeilijk voorstellen zonder srceen :blink: Dat schip is volgens mij ook alleen maar open tijdens die missie.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik zweer het kzal is screen proberen te nemen Hmm kan ik me ook moeilijk voorstellen zonder srceen :blink: Dat schip is volgens mij ook alleen maar open tijdens die missie.... Nee je kan er nog met jetpack in. Alleen is het verstandig om de 'nooit politie achter je aan' cheat te gebruiken anders word je overhoop geknalt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 maar hoe kan je met jetpach zow hoog komen dat je de bleu prints ziet? der is toch (nog) geen ultimate trainer? en ik heb geen action replay voor de xbox iemand die wel die mogelijkheid heeft? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts