Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

Weet iemand al wat de betekenis is van die punaises op de kaart bij Lil' probe Inn???

Die verwijzen naar alle secrets in GTA

B.T.W.:

Ik wou me opgeven omdat ik Nasty-Toilet-Man aan het helpen ben met onderzoeken, ben zn broer :puh:

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand al wat de betekenis is van die punaises op de kaart bij Lil' probe Inn???

nogmaals dat zijn de plekken waar de ufo's zijn gezien

Ook niet, die kaart staat ook bij Toreno's Ranch, ik neem aan dat hij geen UFO's zoekt

Het is bewezen dat die kaart niks betekent (heeft R* gezegd)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand al wat de betekenis is van die punaises op de kaart bij Lil' probe Inn???

R* heeft bevestigt dat die punaises geen enkele betekenis hebben (als je ze met ufo's of zo zou wille koppele), want daar werd massaal over gemailt toen kan ik me nog herrinere.

Bewerkt: door Keepertje8
Link to comment
Delen op andere websites

iets met armax ofzo ja, deze truc heeft Lantyz geloof ik gebruikt om de verwijderde luchtbasis bij Vice City te ontdekken

Sorry voor offtopic, maar heb je een link ofzo daarvoor, want ik heb er nog nooit van gehoord, ik heb ook al zoekfunctie gebruikt.

Of kan iemand anders een link geven?

Link to comment
Delen op andere websites

iets met armax ofzo ja, deze truc heeft Lantyz geloof ik gebruikt om de verwijderde luchtbasis bij Vice City te ontdekken

Sorry voor offtopic, maar heb je een link ofzo daarvoor, want ik heb er nog nooit van gehoord, ik heb ook al zoekfunctie gebruikt.

Of kan iemand anders een link geven?

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9788

deze misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

iets met armax ofzo ja, deze truc heeft Lantyz geloof ik gebruikt om de verwijderde luchtbasis bij Vice City te ontdekken

Sorry voor offtopic, maar heb je een link ofzo daarvoor, want ik heb er nog nooit van gehoord, ik heb ook al zoekfunctie gebruikt.

Of kan iemand anders een link geven?

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9788

deze misschien?

Bedankt, ik had hem net zelf gevonden, maar toch bedankt voor je hulp

Mission passed, respect ++

Link to comment
Delen op andere websites

als we iets op de bodem gaan zoeken ,waarom doen we dan niet ff al het water weg met watereditor ,en dan zoeken we

idee ?

btw : in vak 2 heb ik niks gevonden maar wel iets waarvan ik denk dat het er niet mee te maken heeft :

in vak 1 en 2 en die twee daaronder zaten geen ammo nutions

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

als we iets op de bodem gaan zoeken ,waarom doen we dan niet ff al het water weg met watereditor ,en dan zoeken we

idee ?

Dit heeft al iemand gedaan. maar toch een goed idee :)

Bewerkt: door eXperion
Link to comment
Delen op andere websites

der is toc nog geen ultimate trainer voor SA pc? anders konden we het zelfde dtrucje porberen.. of heeft iemand armax? voor ps2... of action replay voor xbox?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb iets gevonden: in die boot in de Easter Basin Navel base(waar je die hydra moest jatten in die missie)in het water (waar je die boot naar binnen zag varen in de cutscène)daar ligt een Vortex hovercraft.Wat doet die daar als je er toch niet mee wegkan? :blink: En die poort gaat niet open

Je kan er in langs de zijkant met een jetpack, dan ff de omgekeerde weg volgen en je bent er.

EDIT: bijna vergeten: er staat soms een hydra op het dek!

ik kan helaas geen screens posten, dus wil iemand anders dat doen?

alvast bedankt,

GTA-lover

Bewerkt: door GTA-lover
Link to comment
Delen op andere websites

mischien is dat voor de versiering van de boot.

Anders zou ik het ook niet weten.

post even een screen als bevesteging.

EDIT: ik kan pas vanavond weer posten....

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...