Jump to content

Toch Alcatraz? + Onderzoekteam


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Keepertje8

    42

  • W3sl3y

    38

  • bigG

    30

  • P-Jamma

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

we kunnen gaan zoeken in de bluehell? :unsure:

Niet nodig, kan je beter in de black hell zoeken, map stond paar paginas terug

en WTF mag de black hell zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

maar nog even over Alcatraz

weet je wat ik denk?

http://www.john-daly.com/TwistedPhotos/alb...00/alcatraz.jpg

hier zie je dat dat eiland waar Alcatraz op staat verdacht veel op een schip lijkt, en staat daar naast die brug niet zo'n schip? misschien is dat wel de verborgen Alcatraz...

Ja, het lijkt inderdaad veel op een schip... :ph34r:

ik heb het schip van boven tot onder.. binnen en buiten bekeken en uitgepluist.. maar ik kon niks vinden

toen ik boven het schip was, zach ik dat de "lagere containers" lichter gekleurd waren.. ik zie er niet echt iets in.. misschien jullie

sa28jw.th.png

EDIT:

Even over al die nummer 69's in het spel

Ik vond dit op internet:

Attorney General Robert Kennedy officially closed the doors of Alcatraz on March 21, 1963. From 1963 to 1969, the prison was unoccupied. Today, it is maintained by the Golden Gate National Recreation Area where almost a million visitors per year pay to see ‘the Rock’. To get there, take a seat aboard the Red and White Fleet ferry service.

dus in 1969 is Alcatraz bezit geworden van zo'n organisatie ofzo

en zoals Dragonmaster al eerder zei over die film "The Rock" heeft het misschien iets te maken met Alcatraz.. of is het een beetje ver gezocht? :)

Bewerkt: door ZeroHero
Link to comment
Delen op andere websites

hé maar je hebt die motors met dezelfde nummerborden op mijn gebied is er een parking en daar staan 5 greenwoods met dezelfde kentekens en 7-10 hermessen met dezelfde nummerborden

en ik heb nog een nr69 gevonden in een paal van een hutje gekrast dat felgroen ziet

Link to comment
Delen op andere websites

maar waarom is dat dan zo licht gekleurd

misgien omdat die extra licht getextured zijn? das misgien omdat je bij die missie die kanten zien (ook de zijkanten van de hogere containers) omdat je niet op die hogere containers kan is daar minder aandacht voor besteed

Link to comment
Delen op andere websites

Even over al die nummer 69's in het spel

Ik vond dit op internet:

Attorney General Robert Kennedy officially closed the doors of Alcatraz on March 21, 1963. From 1963 to 1969, the prison was unoccupied. Today, it is maintained by the Golden Gate National Recreation Area where almost a million visitors per year pay to see ‘the Rock’. To get there, take a seat aboard the Red and White Fleet ferry service.

dus in 1969 is Alcatraz bezit geworden van zo'n organisatie ofzo

en zoals Dragonmaster al eerder zei over die film "The Rock" en al die stenen op de bodem heeft het misschien iets te maken met Alcatraz.. of is het een beetje ver gezocht? :)

Bewerkt: door ZeroHero
Link to comment
Delen op andere websites

als je het mij vraagt is dat een U en een R die aan mekaar zit :puh:

maar dat heeft vast nix te maken met alcatraz

edit:

ben nog s wezen kijken bij dat café met die ufo, naar die poster, maar zou dat niet zo kunnen zijn dat op de plekken waar de punaises zitte, ufo´s gezien zijn?? want er hangen vet veel fotos van ufos in dat café, of had iemand dit al gezegt?

Bewerkt: door }-{=kevin=}-{
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...