aron24 Geplaatst: 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2018 2 uur geleden, aron24 zei: Ik wel. @KaiSkillzz Nu @KaiSkillzz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2018 1 uur geleden, aron24 zei: Nu @KaiSkillzz? Dat moet blijkbaar in Online enkele wedstrijd. Heb t intussen al gedaan. Gewoon naar de persoon tegen wie je speelt"10 goals" sturen. Onze wedstrijd eindigde in 10-10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2018 Op 17-3-2018 om 14:50, KaiSkillzz zei: St. Patricks day kaarten die je kunt gebruiken voor SBC's van FUT Birthday kaarten zoals Rooney 90, v. Persie 88, Toure 86 en Schweinsteiger 88. Zien er tof uit, miss nog eens een NL elftal maken met die RvP! Speelde de laatste tijd meer GT Sport, maar nu toch maar weer even FIFA opstarten om al die kaartjes te halen. Alleen geen idee hoe ik ooit 10 kopballen via de grond scoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2018 51 minuten geleden, LionOfHolland zei: Zien er tof uit, miss nog eens een NL elftal maken met die RvP! Speelde de laatste tijd meer GT Sport, maar nu toch maar weer even FIFA opstarten om al die kaartjes te halen. Alleen geen idee hoe ik ooit 10 kopballen via de grond scoor... Tegen TOTW of Squad battles op Beginnerniveau spelen. Voordat je gaat voorzetten kappen en draaien, waardoor de voorzet nauwkeuriger is en voordat je de bal raakt dubbel-O net zoals een low driven shot. Kostte mij 2 potjes op deze manier. Heb overigens 90 Rooney unlocked en 84 CB Kolasinac gepacked die uitstekend van pas komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 19 maart 2018 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2018 15 uur geleden, KaiSkillzz zei: Tegen TOTW of Squad battles op Beginnerniveau spelen. Voordat je gaat voorzetten kappen en draaien, waardoor de voorzet nauwkeuriger is en voordat je de bal raakt dubbel-O net zoals een low driven shot. Kostte mij 2 potjes op deze manier. Heb overigens 90 Rooney unlocked en 84 CB Kolasinac gepacked die uitstekend van pas komen Hmm thanks voor de tip, zal het even proberen! Speel wel met mijn Giants team, dat zal ook wel helpen. Laatst voor de lol die elftal gemaakt Zlatan Arnautovic Iborra Futmas Carroll Matic Fellaini Alonso Smalling Mertesacker Aurier Schmeichel Mertesacker is overigens verrassend goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 19 maart 2018 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2018 Het kostte me 5 wedstrijden en 4 blessures, maar het is gelukt! Nu nog wat online seizoenen wedstrijden winnen en een bal via de paal binnen schieten bij enkele wedstrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 maart 2018 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2018 23 uur geleden, KaiSkillzz zei: Tegen TOTW of Squad battles op Beginnerniveau spelen. Voordat je gaat voorzetten kappen en draaien, waardoor de voorzet nauwkeuriger is en voordat je de bal raakt dubbel-O net zoals een low driven shot. Kostte mij 2 potjes op deze manier. Heb overigens 90 Rooney unlocked en 84 CB Kolasinac gepacked die uitstekend van pas komen Heerlijke spits is dat. Zeker naast del Piero. Die 84 Kolasinac moet wel een goede kaart zijn. Ik gebruik zijn 81-kaart op LA en die is in verdedigend opzicht al de beste LA die ik in heel FIFA 18 heb gebruikt. Op CV zou hij helemaal goed zijn. Ik speel overigens 4-4-2 nu: 90 Rooney - 92 Del Piero 82 Martial - 90 Petit - 90 Costa - 86 Promes 81 Kolasinac- 79 Mangala - 84 Bailly - 81 Aurier 82 Begovic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 19 maart 2018 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2018 Nice team man, heeft zeker werk ingezeten. Heb mijn eigen team nu recht voor.mn neus op tv scherm. 4-3-2-1 GK: Courtois 89 LA: Roberto Carlos 86 (Icon pack) LCV: FUT Birthday Kolasinac 84 RCV: Bailly 84 RA: Walker 84 CM: Kanté 87 CM: Bakayoko 82 CM: FUT Birthday Rooney 90 LV: Martial 82 SP:Lacazette 85 RV: IF Mahrez 85 (Untradeable) Speelt fantastisch EDIT: Ik zie dat 92 Kaka nu uit is, wellicht later in de week de SBC doen aangezien de 83 spelers nu ziek duur zijn en ik niet veel 81+ spelers meer in m'n club heb. Kaka zal dan sub worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 8 april 2018 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2018 Wat vinden jullie van FUT Swap? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 9 april 2018 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2018 23 uur geleden, LionOfHolland zei: Wat vinden jullie van FUT Swap? Ik begrijp het hele concept niet. Heb de laatste tijd ook niet echt meer gespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2018 Op 9-4-2018 om 13:51, KaiSkillzz zei: Ik begrijp het hele concept niet. Heb de laatste tijd ook niet echt meer gespeeld. je kunt kaarten verdienen door bv. weekly objectives te halen, je te kwalificeren voor de WL, of sbcs te doen. Die kaarten kun je dan weer 'swappen' voor betere kaarten zoals ST Sanchez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2018 Op 8-4-2018 om 14:48, LionOfHolland zei: Wat vinden jullie van FUT Swap? Prut. Veel teveel moeite voor niks. Ga gewoon voor die 45k pack, mss krijg ik daar nog wat leuks uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2018 TOTS promo gaat lekker (6 TOTS gepackt al). En ik heb zin in de World Cup Mode Overigens heb ik nog ruim coins tot mijn beschikking, maar die bewaar ik voor eventuele ander TOTS. https://www.futbin.com/18/squad/5011832 (CB Boateng op 7 chem door manager, loyalty komt na 10 games wel) https://www.futbin.com/18/squad/5011877 (Ik weet nog niet of ik Costa of Boateng in de spits ga zetten. Dit kan de posities van andere CAM's ook laten wijzigen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2018 https://www.futbin.com/18/squad/5126298 Ik heb nu dit Son gepackt in een Premium PL Upgrade Mané en Matic gepackt in de PL TOTS SBC's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2018 Hoe ga je dat laatste team afbouwen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.