Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

2 uur geleden, LionOfHolland zei:

De normale @Votair. AL m'n geld erin gepompt haha.

 

Misschien kun je die IFs nog voor een sbc gebruiken @aron24?

 

Ik was wel hyped toen ik die Torres kaart zag van FUT bday, maar die kost dus 800k+ :-(

 

Bijna alle kaarten zijn superduur, echt zonde

Neh, ik heb niet zoveel coins. Speel ook niet zoveel potjes, doe gwn alleen de dagelijkse challenge. Krijg ik nog leuke packs. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hele middag geprobeerd om nog te kwalificeren voor de Weekend League. Sta ik in de 3e wedstrijd met 1-0 voor, wordt het door een gescript schot van Sagna en een afstandsgoal in de laatste 5 ingame minuten 1-2. Klotegame 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Hele middag geprobeerd om nog te kwalificeren voor de Weekend League. Sta ik in de 3e wedstrijd met 1-0 voor, wordt het door een gescript schot van Sagna en een afstandsgoal in de laatste 5 ingame minuten 1-2. Klotegame 

Ik won net met 6-0, word ik gekickt van de servers :7 Potje daarna kom ik tegen een gruwelijk goed team en krijg ik vijf goals tegen uit rebounds van afstandschoten. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een lucky streak gehad van 4 wedstrijden tijdens m'n eerste Daily Knockout poging, ik ga voor de tweede keer naar de Weekend League. :) Hopelijk gaat het beter dan de vorige keer, toen had ik op het einde een enorme losing streak(9 wedstrijden ofzo) waardoor ik slechts Silver 1 haalde...Gold 3 is nu het doel.

Link to comment
Delen op andere websites

Succes jongens! WL kwalificatie is op zich vrij makkelijk, jammer dat jullie zo genaaid zijn.

 

Ik had afgelopen week tentamens en ga dit weekend naar de Amstel Gold Race, lekker genieten van Limburg. Dus deze maand geen WL voor mij

Link to comment
Delen op andere websites

47 minuten geleden, LionOfHolland zei:

Succes jongens! WL kwalificatie is op zich vrij makkelijk, jammer dat jullie zo genaaid zijn.

 

Ik had afgelopen week tentamens en ga dit weekend naar de Amstel Gold Race, lekker genieten van Limburg. Dus deze maand geen WL voor mij

Tja, de speelstijl die ik al jaren (succesvol) op FIFA gebruik werkt dit jaar voor geen meter. Zal dat eerst aan moeten passen. Het is maar wat je makkelijk noemt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel dit weekend met een extreem langzaam team WL. Mochten jullie het willen volgen:

 

Mijn team staat in de comments van de threads omdat die anders verwijderd worden

 

 

 

 

Bewerkt: door LionOfHolland
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Op 2017-5-28 om 16:08, MegaPilot zei:

https://www.futbin.com/17/squad/4207332

 

Kan ik dit nog verbeteren? Coins zijn zo goed als op, heb nog een paar dure bankzitters(TOTS Dendoncker/TOTS Tielemans/TOTS Izquierdo), maar that's it.

Tof team hoor. Kan ik alleen maar van dromen. :cab: 

 

Persoonlijk zou ik 88 rated Schmeichel i.p.v. Courtois op doel zetten. Qua doelmanstats is Schmeichel buiten balbehandeling na een betere keeper. Als je Courtois verkoopt heb je misschien genoeg geld voor Schmeichel ].

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2017-5-29 om 14:14, LionOfHolland zei:

Leuk team! Misschien nog een betere cvm? ookal is Fellaini ook heel goed

Speelde echt voor geen meter, ik heb de opstelling veranderd met een CM extra. TOTS Dele Alli is eruit gevlogen, 3* skills en 3* weak foot, gewoon niks waard man. Heb nu TOTS Lallana, SIF Emre Can en op de rechtsback heb ik nu TOTS Valencia.

 

Op 2017-5-29 om 16:52, KaiSkillzz zei:

Tof team hoor. Kan ik alleen maar van dromen. :cab: 

 

Persoonlijk zou ik 88 rated Schmeichel i.p.v. Courtois op doel zetten. Qua doelmanstats is Schmeichel buiten balbehandeling na een betere keeper. Als je Courtois verkoopt heb je misschien genoeg geld voor Schmeichel ].

 

21 uur geleden, LionOfHolland zei:

Schmeichel is wel veel kleiner

Dit is de reden waarom ik Schmeichel nog geen kans gegeven heb. Vele mensen zeggen dat ie nogal vaak long shots binnenlaat, maar als ik weer wat coins heb, wil ik 'm wel eens een kans geven. Dan probeer ik wel meteen de beste versie, uiteraard. Binnenkort heb ik weer wat coins, hopelijk genoeg om SIF Schmeichel te kopen(89 versie).

 

Verder heb ik amper nog coins over hoor, alles zit hierin. Ik heb TOTS Dendoncker, TOTS Izquierdo(mijn go-to speler die erin komt voor Jorgensen als het moeilijk gaat) en that's it. Ik heb TOTS Pulisic en TOTS Sigurdsson gewonnen via DKT, dus dat zijn ook wel leuke kaartjes voor op de bank. Oh, ik heb ook 84 Martinez(deze: https://www.futbin.com/17/player/15387/iñigo-martínez ) untradeable dankzij de untradeable 84+ TOTW SBC.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...