Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

Zojuist mijn 200k coins aangetikt en voor al het geld 25k packs gekocht. Ik kreeg 1 inform Bronovic ofzo met een waarde van 10k, de rest was allemaal slecht. *zucht*

Daarom open ik alleen gratis packs ;) Maar ja, ik speel het niet meer. Want bij de 90e minuut verlies ik de verbinding en krijg ik helemaal niks :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blijkbaar enkel op uitnodiging.

Sorry you were not invited to participate in early web start in FUT 17. You will be able to use the Web App once FIFA 17 is released. You will need to have first logged in to FIFA 17 on your preferred platform, and created you FUT 17 Club.
Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu bezig met handelen via de webapp. Doormiddel van handelen al van 600 coins naar bijna 6k gegaan. Binnen uurtje. emo.gif

Gaat heel makkelijk. Ik heb al een mooi team, alleen ik vrees dat ik er weinig aan heb. Dus ik steek er ook bijna geen tijd meer in.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het wel een beetje belachelijk hoe er selectief mensen toegang krijgen tot de web app. Op voorhand al benadeeld worden is voor geen enkele speler leuk.

Waarom niet gewoon iedereen zoals met 16? Vreemd...Het vreemde eraan is dat ik ook op PS4 FUT gespeeld heb(desondanksniet zolang, maar hiervoor wel 2 edities lang op PC gespeeld, maar dat telt uiteraard niet)..

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het wel een beetje belachelijk hoe er selectief mensen toegang krijgen tot de web app. Op voorhand al benadeeld worden is voor geen enkele speler leuk.

Waarom niet gewoon iedereen zoals met 16? Vreemd...Het vreemde eraan is dat ik ook op PS4 FUT gespeeld heb(desondanksniet zolang, maar hiervoor wel 2 edities lang op PC gespeeld, maar dat telt uiteraard niet)..

Eens. Ik zit er wel in maar het is wel kut voor mensen. Waarop wordt zegmaar 'geselecteerd'.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...